4 navike koje GARANTUJU mladolik izgled

By  |  0 Comments

Pored genetike, na mladolik izgled utiču i fizička aktivnost, ishrana, ali i stav koji imate o životu. Godine utiču na svaki deo našeg tela, ali ako usvojite ove lake, svakodnevne navike, bićete mlađi duže.

Praktikujte ove 4 navike i smanjićete šansu za prerano starenje kože, kose, srca, mišića…

Glavne životne navike koje vam mogu produžiti mladost

Zaštitite kožu od sunca

Prekomerno provođenje vremena na suncu, pospešuje nastanak bora i staračkih pega, a da ne pominjemo rak kože. Uvek stavljajte kremu za sunčanje sa zaštitnim faktorom 30 ili većim. Iako sunce pokreće proizvodnju vitamina D koji je od suštinskog značaja za zdravlje kostiju, vrlo je važno naglasiti da nakon samo nekoliko minuta provedenih na suncu, vaša koža prestane da pravi vitamin D i počne da pravi rak kože. Vitamin D unesite putem ishrane – jedite lososa i jaja.

Odmor je jako bitan

Dovoljno sna (7 do 9 sati svake noći) može poboljšati memoriju, smanjiti rizik od gojaznosti, srčanih bolesti i dijabetesa. Ali kvalitetan san utiče i na našu lepotu – tokom sna telo oslobađa hormon rasta koji pomaže u obnavljanju kolagena i elastina, ćelije kože nam se brže obnavljaju te se usporava nastanak bora, a i podočnjaci se smanjuju.

zaustavljanje starenja kože

Pogledajte i: Koje su 4 tajne uspešnog zaustavljanja starenja kože!

Pazite šta jedete i koliko jedete

Koliko dugo ćete ostati mladi i zdravi, zavisi i od toga šta jedete. Pobrinite se za dovoljan unos svežeg voća i povrća, žitarica od celog zrna i proteina. Jedite ribu najmanje 2 puta nedeljno i smanjite unos soli. Hrana bogata omega-3 masnim kiselinama, kao što su orasi i laneno seme, može usporiti proces starenja, ali i smanjiti rizik od srčanog napada, moždanog udara i preuranjene smrti. Da biste zdravo i dugo živeli, držite se uravnotežene ishrane koja se sastoji od oko 3 čaše povrća, do 2 čaše voća, pune šake koštunjavog voća, 3 čaše mleka i oko 150 grama proteina svakog dana.

Redovno vežbanje

Redovno bavljenje sportom može sačuvati srce i mozak, smanjiti rizik od raka, ali i efikasno usporiti proces starenja kože i učiniti nas do 10 godina mlađim. Vežbanje najmanje 3 sata nedeljno omogućava osobama koje se njime bave da duže zadrže lepu i glatku kožu. Idite u šetnju, vozite bicikl, trčite, plešite, penjite se po stepenicama, pokrenite se kako biste zagrejali telo.

Povezano: 4 saveta kako da usporite starenje kože!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!