Da li je vaš šminker zaista profesionalac – Ružne navike šminkera

Da li je vaš šminker zaista profesionalac ili se samo tako predstavlja? To što je neko profesionalni šminker ne znači da zna svoj posao, nego da taj posao radi za novac. Evo nekoliko stvari na koje treba da obratite pažnju.

Na šta da u vezi sa šminkerom obratite pažnju?

1. Odnos Šminker – vi

Najbitnije je da vas šminker sasluša. Džaba savršen crni “smokey eyes”, ako ste vi želeli da šminka izgleda prirodno (kao da je nemate). Obaveza šminkera je da bude ljubazan, iako mu možda nije baš dan. Vi ste došli da se našminkate, a ne da slušate o njegovim računima, deci, razvodu braka ili finasijskoj situaciji. Kašnjenje nije odlika profesionalizma.

2. Lična higijena

Seli ste na stolicu, šminker je počeo da vas šminka, a nije oprao ruke pre toga! Šminker je morao doći u salon, uhvatio se (u najboljem slučaju) bar za 3 brave (od kuće, kola i od salona). Molite Boga da nije išao gradskim prevozom i plaćao kartu. Možda je i nekog simpatičnog psa usput pomazio na ulici… Nemojte se ustručavati da ga lepo zamolite da opere ruke. Ipak se radi o vašem licu.

3. Higijena pribora

U toku rada četkica za šminkanje je pala na pod. Šminker je kulturno podigao, “oduvao prašinu” sa nje i nastavio da radi. Četkica sa poda i “vazduh” iz negovih usta su dovoljan razlog da ga slobodno zaustavite i zamolite da opere četkicu. Nemojte zaboraviti, radi se o Vašem licu. U ovu kategoriju spada i “duvanje” viška proizvoda sa lica.

4. Šminka koju šminker koristi

Ne postoji “profesionalna šminka”. Kada mislimo na profesionalnu šminku, znači da ona treba dobro da izgleda na licu i da Vam potraje ceo dan. Pre nego što zakažete termin, raspitajte se koju šminku šminker koristi (pitajte bar za pudere).

Evo nekoliko brendova koji se najčešće nalaze u koferima šminkera i sa kojima nećete pogrešiti: Artdeco, Mac, Pupa, Sephora, Bourjois, Deborah, NYX, YSL, Dior, Chanel, Lancome, Makeup forever, Collistar, Guerlain, Too Faced, Urban Decay…

5. Informacija i preporuka

Živimo u doba interneta i društvenih mreža gde nam je svaka informacija dostupna u svako doba. Pogledajte radove šminkera pre nego što se odlučite, takodje se raspitajte kod drugarica, kakvo je njihovo iskustvo i da li imaju nekoga da preporuče. Najbolja reklama je, kako kaže naš narod “od usta do usta”. Ipak ne želite da bacite novac.

6. Cena šminkanja

Ne znači uvek “Koliko para, toliko muzike”. Sve češće dolazimo u situaciju da šminkere planiraju da se obogate preko noći, pa vas za neku sumanutu cenu našminkaju puderima ne skupljim od 700din. Čuvajte se tih! To je samo zato što nismo informisane.

Cene variraju kako u zavisnosti od toga u kom gradu živite, tako do samih šminkera (da li imaju poznato ime ili su anonimusi, takođe koju šminku i tehniku šminkanja koriste). Ako ste došli do ovog dela teksta znači da vam je bitno koliko ćete para potrošiti i šta za tu sumu možete da očekujete.

7. Termin zakazivanje / otkazivanje

Jako bitna stvar. Ovde stajem na stranu šminkera. Ako već od šminkera očekujete da se ponaša u skladu sa gore napisanim, onda se i od vas očekujete da budete “profi”. Ljudi smo i normalno je da nam se dešavaju nepredviđene situacije.

Ako ste sprečene da se pojavite u zakazanom terminu, od vas se očekuje da ih obavestitie bar nekoliko dana ranije (najkasnije dan ranije). Jako loš utisak ostavljate ako se ne pojavite u zakazanom terminu, a niste nazvale ni da otkažete. Ako je šminker profi, taj šminker verovatno za vas nikada više neće imati slobodan termin.

Autor teksta: “Da li je vaš šminker zaista profesionalac – Ružne navike šminkera”Milica Ubovic Profesionalni Sminker

_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
error: Content is protected !!