Odeća i obuća zbog koje vas bole leđa

By  |  0 Comments

Pored slabe fizičke aktivnosti, nepravilnog disanja, veličine grudi, prekomerene telesne težine, kućnih poslova, brze hrane, stresa i negativnih emocija, spavanja na starom dušeku, bolove u leđima mogu da izazovu i odeća i obuća koju nosite svakodnevno.

Pretpostavljamo da znate da visoke potpetice izazivaju bolove u leđima jer stežu mišiće lista i zadnjeg dela nogu pa nesvesno krivite leđa. Ipak, nisu jedini odevni predmet koji je loš za vašu kičmu.

Uske farmerke, odnosno odeća koja je previše uska i kruta, čak mogu učiniti više štete vašim leđima od visokih potpetica jer ograničavaju slobodu kretanja u oblastima kao što su kukovi i kolena, što dalje utiče na način na koji držite vaše tela, kao i na bol i ukočenost u predelu leđa, ramena i vrata. Zato je vrlo važno da odaberete vaš broj i elastičnije, šire komade.

Takođe, kaputi ili jakne sa teškim kapuljačama, glomazne ili torbe na jedno rame, kao i obuća bez zadnjeg dela cipele mogu naškoditi vašim leđima. Kada nosite odevne komade sa teškim kapuljačama sva težina kapuljače padne na leđa, umesto da se rasporedi na sve delove tela. Zbog glomaznih ili torbi na jedno rame telo može da vam postane neuravnoteženo, što se automatski odražava i na vašu kičmu. Obuća bez ikakve potpore pozadi uzrokuje da vam se stopalo pomera sa jedne na drugu stranu, stvarajući disbalans težine koji dovodi do bolova u leđima.

Povezano: Modni TRIKOVI koji će vam pomoći da izgledate viši!

Nećemo vam reći da uradite generalku vašeg garderobera i cipelarnika i bacite ili poklonite sve što negativno utiče na zdravlje vaših leđa. Umesto toga, bilo bi dobro da procenite koliko često želite da nosite odeću i obuću koja vam nesvesno stvara užasne bolove u leđima. Umerenost je najbolji i najjednostavniji način da umanjite uticaj vaše omiljene obuće i odeće na pravilan položaj tela i celokupno zdravlje.

Naravno, odeća i obuća nisu jedini uzroci bolova u leđima. I zdravlje mišića takođe igra veliku ulogu kada je zdravlje leđa u pitanju. Zato je veoma važno redovno raditi laganije aerobne vežbe, vežbe za fleksibilnost, kao i aktivnosti bez naglog istezanja i uvrtanja leđa.

Povezano: Kako da nosite visoke potpetice bez bola – Super TRIKOVI!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!