Slani mafini: Omlet sa spanaćem

By  |  0 Comments

Potpuno bez glutena i sa veoma niskim unosom ugljenih hidrata, ovi sočni, mekani i ukusni slani mafini, napravljeni od kuvanog spanaća, pečuraka, iseckanog sira, jaja i malo pavlake, postaće vaš omiljeni izbor za doručak.

Pored toga što su neopisivo ukusni, slani mafini se brzo i lako pripremaju, a mogu se jesti čak i hladni. Mere su približne, a i vreme spremanja i serviranja zavisi od veličine vašeg kalupa za mafine (da li ima 6, 12 ili više udubljenja).

Potrebni sastojci:

  • 1 šolja (svežeg ili smrznutog) spanaća,
  • 1 šolja iseckanih pečurki,
  • 1 šolja iseckanog sira (po vašoj želji),
  • 5 jaja,
  • malo maslinovog ulja (za spremanje pečurki i podmazivanje kalupa),
  • 2 kašike milerama (opciono),
  • so i biber po ukusu.

Povezano: HRONO mafini za zdrav doručak – 4 recepta!

Način pripreme:

Pre nego što počnete pripremati smesu za slane mafine, zagrejte rernu na 200 stepeni. Potom u velikom tignju, na prethodno zagrejanom ulju, kratko prodinstajte pečurke – dok ne postanu meke, oko 5-6 minuta.

U dubljoj posudi, na srednjoj temperaturi, skuvajte spanać – dok se ne opusti, oko 3-4 minuta. Dobro procedite spanać (posebno ako ste koristili smrznuti umesto svežeg).

U velikoj posudi umutite jaja, so i biber, pa dodajte pečurke, spanać, sir i mileram (ako koristite) i sve dobro promešajte. Dobijenu smesu ravnomerno podelite u kalup za mafine.

Uvek podmažite kalup za mafine pre pečenja ili stavite papirne korpice koje se ne lepe kako biste sprečili da se vaši slani mafini zalepe ili raspadnu prilikom vađenja.

Pecite oko 20 minuta, pa proverite da li je pečeno – ako testo ostaje na čačkalici kada je zabodete u centar mafina, nastavite peći još 10 minuta, ali na smanjenoj temperaturi – na 150 stepeni.

Pečene slane mafine izvadite iz kalupa da se prohlade. Pre serviranja, možete ih dekorisati sa malo sira i vlašca na vrhu. Prijatno!

Povezano: Zamrznute namirnice koje je zdravo kupovati!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!