2 kratke vežbe za čvršću zadnjicu

By  |  0 Comments

Lepa, oblikovana i čvrsta zadnjica san je kako svake žene tako i muškarca. Uz 2 kratke vežbe i malo volje gotovo svaka žena može biti ponosna vlasnica savršeno oblikovane i čvršće guze.

Pre svakog treninga obavezno je zagrevanje, posebno onog dela tela koji planirate da oblikujete. Potom pređite na vežbe za zadnjicu koje ne oduzimaju mnogo vremena, a od rekvizita su vam potrebni samo tegovi (do 2 kg).

Ove 2 kratke vežbe za čvršću zadnjicu oduzeće vam manje od 10 minuta. Uradite 3 seta od 15 ponavljanja za svaku vežbu 3 puta nedeljno, ostavljajući dan odmora između treninga.

Povezano: 5-minutne vežbe za podizanje zadnjice i zatezanje butina – VIDEO!

Jedna ruka i noga podignute

Kleknite na sve četiri. Ispružite levu ruku ispred i iza desnu nogu, omogućavajući prstima da dodiruju pod. Stisnite stražnjicu i polako podižite desnu nogu dok ne bude paralelna sa podom. Držite desnu nogu u vazduhu na trenutak, a onda je polako spuštajte naniže. Ponovite vežbu 15 puta, a zatim pređite na levu nogu. To je jedan set.

Bočni čučanj

A – Za ovu vežbu su vam potrebni mali tegovi. Držite tegove u svakoj ruci. Stanite uspravno skupljenih stopala. Trbušni mišići, mišići leđa i stražnjice su stisnuti. Ukoliko možete, savijte laktove tako da su tegovi za vežbanje postavljeni malo više u odnosu na ramena. Levom nogom istupite sa strane, polako savijajte kolena i kukove.

B – Teret prenesite na pete i spuštajte se dok butine ne budu gotovo paralelne sa podom. Polako se podižite i privucite levu nogu natrag u centar. Uradite 15 ponavljanja, a zatim ponovite vežbu sa desnom nogom. To je jedan set.

Povezano: Vežbe za brazilsku guzu – objašnjenje + VIDEO!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!