3 jednostavne joga vežbe protiv bolova u vratu

By  |  0 Comments

Ne trpite jake bolove i ukočenost vrata koji su često znak da su vam mišići umorni od posla za koji nisu namenjeni, već primenite joga vežbe i oslobodite se napetosti u tom području.

Već smo vas upozorili na negativne posledice preteranog korišćenja mobilnih telefona na izgled kože vašeg vrata. Danas ćemo se osvrnuti na ukočen vrat ili takozvani „tekst vrat“ koji postaje česta bolest novijih generacija ljudi a javlja se takođe zbog povećane upotrebe mobilnog telefona ili nepravilnog sedenja za stolom tokom rada na kompjuteru, ali i emotivnog stresa, čestih prehlada, problema sa zubima…

Joga protiv bolova u vratu

Joga je efektan, a nenaporan način za nežno istezanje i jačanje vrata, a ove 4 poze, koje takođe jačaju nervni sistem, poboljšavaju cirkulaciju te oslobađaju napetosti, možete praktikovati kod kuće ili negde u prirodi.

Joga položaj: Kobra

Lezite na stomak sa dlanovima ispod ramena, laktovima uz telo te ispruženim i raširenim nogama. Polako podignite gornji deo tela pazeći da vam je donji deo položen. Lagano istegnite zadnju stranu leđa tako da vam je glava podignuta na gore. Ostanite u kobra položaju koliko god možete, a u prvobitni položaj se vratiti izdahom.

Joga položaj: Kamila

Klekni na pod tako da su vam kolena razmaknuta, stopala približena jedno drugom, a ruke položene na kukovima. Savijajte se polako unazad sve dok vam ramena ne budu paralelna sa podom, a glava nagnuta ka podu pa uz izdah rukama uhvatite pete. Nakon 30 sekundi do 1 minuta vratite se u prvobitni položaj.

Joga položaj: Riba

Lezite na leđa tako da su vam noge ispružene a ruke pored tela. Oslonite se laktovima na pod i sa uzdahom izvijte leđa u luku tako da vam je glava savijena što više unazad na podu. Ostanite u riba položaju 15 do 30 sekundi i sa izdahom se vratite u prvobitni položaj. Ovo je jedna od varijacija, na internetu možete pronaći lakše, ako vam se ova čini preteška.

Povezano: Sačuvajte mladalački izgled vrata!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!