3-minutne vežbe za brzo podizanje zadnjice i zategnute noge

By  |  0 Comments

Prevarili ste se ako ste mislili da zategnuto telo možete imati samo ako se svakodnevno i višesatno preznojavate u teretani. Već danas, a najmanje 3 puta nedeljno, odvojite 3 minuta za 3 vežbe za brzo podizanje zadnjice i zategnute noge i već nakon 2 nedelje ćete postići željeni efekat.

Pored dobrih gena, za savršeno podignutu zadnjicu i zategnute noge, od presudnog značaja je i vežbanje. Donosimo vam 3 vežbe koje možete da radite kod kuće, na poslu, u parku ili na plaži, bez ikakve posebne opreme – potrebna vam je samo dobra volja.

Vežbe za oblikovanje zadnjice i nogu

Za svaku vežbu vam je potrebno po 60 sekundi. Malo su naporne u početku, ali su vredne svakog bolnog mišića. Ove varijacije čučnjeva aktiviraju mišiće nogu i zadnjice koji inače nisu pogođeni prilikom izvođenja običnog čučnja.

Sumo čučanj

Noge su raširene – malo više od širine ramena, a stopala i kolena blago okrenuta u stranu. Savijte kolena sve dok vam butine ne budu paralelne sa podom, pa se podignite u početni položaj. Prilikom izvođenja sumo čučnjeva, pazite da vam leđa budu ispravljenja i da vam je težina tela na petama. Ruke podižite kako se spuštate u sumo čučanj.

Povezano: Vežbe za brazilsku guzu – objašnjenje + VIDEO!

Skok iz čučnja

Noge su razmaknute malo više od širine ramena, ruke opuštene sa strane, na kukovima, a najbolje da su vam postavljene iza glave. Čučnite sve dok vam kolena ne budu savijena oko 90 stepeni. Prilikom dizanja, skočite najviše što možete pa se ponovo dočekajte u čučanj.

Čučanj sa iskorakom

Izravnajte leđa, stopala postavite u širini ramena, ruke postavite na kukove. Zakoračite napred tako da vam se stopalo druge noge podiže od tla. Spustite se u čučanj tako da vam je koleno prednje noge paralelno s podom. Podignite se zadržavajući težinu tela na prednjoj nozi. Ponovite isti pokret na drugoj nozi.

Povezano: 2 kratke vežbe za čvršću zadnjicu!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!