Budi FIT: Saveti za vežbanje tokom jeseni

By  |  0 Comments

Jesen je idealno godišnje doba da startujete sa vežbanjem jer ćete tako stvoriti dobre navike za predstojeće novogodišnje praznike i zimske mesece. Donosimo vam savete za vežbanje tokom jeseni pomoću kojih ćete biti u izvrsnoj formi pre Nove godine.

Hladni dani nisu razlog da bojkotujete vežbanje. Vežbanje tokom jeseni je dobro jer tokom ovog perioda jedemo kaloričniju hranu. Kako biste sačuvali energiju i vitku liniju, ali i doprineli celokupnom zdravlju, evo nekoliko saveta za bezbedno vežbanje tokom jeseni.

Istrajno jesenje vežbanje

Iskoristite hladnije vreme

Jesen je tretman za čula – svež vazduh, sakupljanje jabuka, prekrasne boje lišća na krošnjama i pod nogama… Mirisi i kolorit će vežbanje na otvorenom učiniti zanimljivijim i izdržljivijim. Prošetajte sa psom ili se provozajte sa prijateljima do obližnjeg parka i uživajte u idiličnom okruženju, igrajte odbojku ili bacajte frizbi. Zabava je nekada odličan trening. Takođe, sagorećete kalorije i uređivanjem dvorišta.

vežbanje

Pogledajte i: Totalni hit: Vežbanje – speluj svoje ime!

Budite aktivni učesnik TV programa

Gledanje omiljenih televizijskih emisija ćete učiniti zanimljivijim ako umesto sedenja hodate ili trčite u mestu, radite iskorak ili čučnjeve, podižete tegove, umesto sedanja na kauču pridržavajte se rukama za ivicu naslona i lagano spuštajte do poda, radite sklekove… Toliko opcija, zar ne?

Podmladite se

Kako biste se osećali dobro fizički, mentalno, emotivno i duhovno, otiđite na masažu nakon trčanja, naučite da meditirate, prijavite se na kurs slikanja, crtanja ili glume. Podmladite telo, um i duh ne samo vežbanjem, već i drugim aktivnostima koje promovišu zdrav život.

Oblačite se slojevito

S obzirom da se telo vežbanjem zagrejava, vrlo je važno da nosite slojevitu odeću kada vežbate tokom jeseni. Na početku treninga koji radite napolju, moguće je da će vam biti hladno, ali kada se zagrejete, važno je da do sebe nosite sintetiku koja zadržava znoj, potom vuneni komad odeće, a na kraju šuškavac  koji će vas zaštititi od vetra i omogućiti koži da diše. Takođe, obavezno nosite sunčane naočare jer UV zraci su prisutni tokom cele godine.

nakon vežbanja

Pogledajte i: 5 stvari koje treba da radite nakon vežbanja!

Motivišite se

Pre nego što započnete sa vežbanjem tokom jeseni, postavite cilj koji želite da postignete – mršavljenje, jačanje ili toniranje mišića, priprema za maraton… Do postavljenog cilja će vas dovesti svakodnevna motivacija te izaberite nešto što ćete s ljubavlju raditi – šetajte s drugaricom, planinarite sa prijateljima, plešite sa partnerom…

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!