Foam roller za borbu protiv celulita

By  |  0 Comments

Celulit se stvara u vezivnom tkivu, odnosno u bedrima, butinama, sedalnoj regiji, stomaku, listovima nogu, kolenima, pa čak i rukama nagomilavaju se voda i štetne materije. Vezivno tkivo postaje nerastegljivo, a koža počne da liči na pomorandžinu koru. Dobra vest je da foam roller aktivira vezivne ćelije celulita koji se primetno vremenom smanjuje.

Rupice na obrazima su veoma simpatične, ali kada ih imamo na nogama ili rukama – ne baš toliko. Borba protiv celulita je zahtevna i često dugotrajna, ali vrlo efikasna uz pomoć komada pene i rolanja napred-nazad ili levo-desno. Foam roller (ili penasti valjak) je velika pomoć u rešavanju neželjenog celulita.

Kako foam roller smanjuje celulit?

Foam roller isteže i opušta zategnute mišiće, omogućavajući bolju cirkulaciju krvi kroz telo, što pridonosi bržem uklanjanju žarišnih tačaka celulita. Za smanjenje celulita presudno je da foam roller koristite najmanje 15 minuta svakodnevno.

Vežbe sa foam rollerom

Sedite na prostirku, podignite zadnjicu i postavite foam roller ispod gornjeg dela butina. Ruke su vam na podu, a kukovi podignuti dok se kotrljate napred-nazad. Ponovite vežbu 10 puta. U video su prikazane i varijacije ove vežbe.

Lezite na stomak tako da su vam laktovi ispod ramena, dlanovi postavljeni na prostirku, a noge ispružene. Postavite foam roller iznad prednjeg dela kolena. Koristeći ruke kotrljajte se nazad-napred. Ponovite vežbu 10 puta.

Sedite na foam roller i radi stabilnosti postavite dlan leve ruke na prostirku. Zglob desne noge postavite preko kolena leve noge. Celom težinom tela pomerajte se što više možete dole-gore kako biste pospešili cirkulaciju i prokot krvi. Ponovite pokret sa druge strane.

Povezano: Najdelotvorniji prirodni proizvod protiv celulita!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!