Savršen jednodnevni detoks posle praznika

By  |  0 Comments

Nakon unosa malo više kaloričnije hrane i alkoholnih pića tokom praznika, potreban vam je jednodnevni detoks koji će ubrzati vaš metabolizam, osvežiti organizam i definitivno vas energetski osnažiti.

Ovo nije još jedan detoks prilikom kojeg ćete u 24 sata samo piti sveže ceđene sokove od voća i povrća, ne brinite. Mada, nije loše nekada priuštiti sebi jedan niskokalorični dan umesto nezdrave hrane i pića koju konzumiramo zbog gomile obaveza koje imamo, i načina života koji nam nameće sve brži tempo.

Takođe, nakon prepunih stolova omiljenih jela i kapljice više tokom prazničnog preterivanja, važno je da temeljno očistite organizam.  Jednodnevni detoks je upravo ono što vam je potrebno – očistićete organizam a nećete ostati gladni!

Evo kako da očistite organizam u samo 24 sata nakon pijanki i partija tokom praznika!

Jednodnevni detoks plan

  1. Hidratacija

Nakon buđenja, prvo što treba da unesete u vaš organizam, ne samo tokom jednodnevnog detoksa, već svako jutro, naravno da je voda. Priušite sebi čašu tople vode sa malo ceđenog limuna ili vodu sa đumbirom koji umiruje probavni sistem, opušta mišiće i smanjuje nadutost. Popijte najmanje 8 čaša detoks vode dnevno.

Povezano: Uklonite sve toksine iz tela za samo 3 dana!

  1. Zdrav doručak

Zdrav i osvežavajući doručak daće vam snagu za ostatak dana, ali će probuditi i ubrzati vaš metabolizam te ukloniti sve nataložene loše materije koje su se nakupile tokom prethodnog dana. Predlažemo da pomešate grčki jogurt sa 2 kašičice lanenih semenki i pola grejpfruta ili da napravite puding od čia semenki natopljenih u mleku (preko noći) i sušenog ili svežeg bobičastog voća. Najbolje je da puding napravite uveče, ostavite ga u frižderu da odstoji i da se ohladi, pa ga konzumirate ujutru.

  1. Jutarnji trening

Osim zdrave hrane i pića, jednodnevni detoks zahteva i lagani jutarnji trening od 15 minuta čim ustanete poput šetanja i udisanja svežeg zraka ili vežbajte jogu – pomoći će vam da se razbudite. Odlučite se za vežbe koje ne oduzimaju mnogo vremena, a koje će u potpunosti odraditi svoju funkciju.

Savet +

Ostatak dana, izbegavajte hranu koja se teško vari. Supu možete jesti kad god tokom celog dana. Uobičajenu večeru zamenite smoothie-jem. Osim vode, metabolizam ćete ubrzati i pomoću čajeva – pored svestranog zelenog čaja, pomoći će i čaj od koprive ili đumbira. Vratite energiju pomoću voća i povrća koji pored tečnosti, vašem telu pružaju vitamine i hranjive sastojke.

Paziti šta unosite u sopstveno telo, posebno u ovim zimskim mesecima!

Povezano: 5 načina da ubrzate metabolizam!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!