TOP 4 vežbe za ravan stomak

By  |  0 Comments

Uz kratak program treninga koji se sastoji od 4  vežbe, koje se mogu izvoditi kod kuće i za koje vam treba samo prostirka, za veoma kratko vreme ćete bez bojazni pokazivati vaš ravan i zategnut stomak.

Ako ove vežbe budete radili svaki drugi dan, već nakon dve nedelje ćete imati zategnute i seksi mišiće, posebno one na stomaku i struku i svakako ćete biti srećniji kada se pogledate u ogledalo. Takođe, kako biste doprineli bržem formiranju trbušnjaka, tokom leta jedite sveže sezonsko voće i povrće i odlučite se da žeđ utolite pomoću pića za mršavljenje.

Vežbe za stomak

Svaka vežba se meri i treba da uradite 3 serije po 45 sekundi. Otprilike serija od 45 sekundi ide do 15 ponavljanja. Između serija odmarajte oko 30 sekundi.

  1. Sedite mirno sa nogama savijenim u kolenima, tako da rukama grlite kolena i da vam stopala ne dodiruju pod. Potom raširite ruke, polako ispružite noge, tako da su vam podignite od poda pod uglom od 45 stepeni, i blago pognite gornji deo tela nazad. Gornji deo tela pognite ka napred, savijte kolena i vratite se u početni položaj.
  2. Stanite uspravno držeći teg s obe ruke iznad glave. Savijte gornji deo tela u desnu stranu što je više moguće. Vratite se u početni položaj, pa savijte gornji deo tela u levu stranu.
  3. Zauzmite položaj kao za sklekove, tako da ste oslonjeni na dlanove ruku i na prste stopala koja su spojena. Poskočite, raširite noge što više možete i dočekajte se na prste. Poskočite ponovo i stavite noge u početni položaj.
  4. Lezite na pod i ispružite noge i ruke prema plafonu. Spustite levu nogu i položite desnu ruku iznad glave. Vratite se u početni položaj pa ponovite sa desnom nogom i levom rukom.

Povezano: Totalni hit: Vežbanje – speluj svoje ime!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!