Ukusne kombinacije namirnica koje NE GOJE

By  |  0 Comments

Balansirana ishrana je od suštinskog značaja kada pokušavate izgubiti kilograme. Stoga, verujemo da hrana nije vaš neprijatelj, kao i da ne biste trebali brojati kalorije, već da je kod efikasnog otapanja masnoće veoma bitno kako kombinujete namirnice.

Neke namirnice dovode do gojenja, a neke ne jer su zdrave, ubrzavaju metaboliza i pozitivno utiču na gubitak kilograma. Takođe, mnogo je bolje da jedete sveže ili kuvane namirnice, umesto da ih pržite ili pečete. Ipak, nema potrebe za gladovanjem i odricanjem od vaše omiljene hrane, jer uz ove ukusne kombinacije namirnica koje ne goje, definitivno ćete istrajati u borbi protiv viška kilograma.

Najzdravije kombinacije namirnica

Jaja i povrće

Kombinacija jaja i povrća sa niskim sadržajem ugljenih hidrata pomoći će vam da za kratko vreme skinete veći broj kilograma. Jaja su dobar izvor proteina i vitamina te će u paru sa povrćem, koje će vašem telu pružiti tečnost i potrebnu energiju, ubrzati sagorevanje kalorija. Možete ih jesti na sve načine, dok je od povrća dozvoljena paprika, luk, krastavci, kupus, gljive, karfiol, patlidžan, kelj, blitva, grašak, mrkva…

Povezano: Ultimativni vodič za MRŠAVLJENJE: 8 najefikasnijih DIJETA!

Mahunarke i kukuruz

Iako mnoge dijete preporučuju smanjenu konzumaciju mahunarki i kukuruza, ove namirnice su poželjne, posebno u paru, ukoliko se trudite da smršate. Dok mahunarke sadrže visok udeo proteina, najbolji su izvor topivih i netopivih vlakana, a i povećavaju osećaj sitosti, što rezultira manjim unosom hrane, kukuruz je pun vlakana koja sprečavaju zatvor, a u proseku ima od 80 do 100 kalorija te je superhrana za one koji su na dijeti.

Grčki jogurt i bademi

Ako ste se ikad pitali šta jedu osobe s vitkom linijom, na njihovoj listi pri vrhu su grčki jogurt i bademi koje kombinuju za doručak. Šaka badema dnevno, koja ima više proteina nego jedno jaje srednje veličine, potiskuje i zavarava apetiti, smanjuje masu oko stomaka i količinu sala, a ubrzava i rad metabolizma. Bezmasni grčki jogurt (pravi se od ovčijeg mleka) sadrži duplo više proteina od običnog jogurta, manje vode, manje šećera i soli što je značajno jer ne podstiče gojaznost.

Povezano: 3 namirnice koje vam remete dijetu!

Avokado i spanać

Kombinacija avokada i spanaća stvara neverovatan ukus, a unosite sve nutrijente, vitamine i ono što vam diže energiju i imunitet, a najbitnije ne gojite se. Iako avokado ima visoku kalorijsku vrednost u odnosu na ostalo voće, to ne bi trebala da bude prepreka za njegovo češće korišćenje u ishrani jer reguliše probavu i produžava osećaj sitosti. Spanać podstiče probavu i izlučivanje tečnosti iz organizma, a zbog visokog sadržaja vlakana može da prevari osećaj gladi.

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!