Ultimativni vodič za MRŠAVLJENJE: 8 najefikasnijih DIJETA

By  |  0 Comments

Donosimo pregled 8 najefikasnijih dijeta koje su izazvale najviše zanimanja naših čitatelja, a koje će vam pomoći da izgledate sjajno u prolećnoj odeći.

Vremenska prognoza iz dana u dan više podseća na početak jeseni nego na vreme tokom prolećnih meseci tokom kojeg se obično obračunavamo sa viškom suvišnih kilograma. Ipak, mnogima je vitko telo i dobra linija imperativ te smo odlučili da vas podsetimo na 8 najefikasnijih dijeta koje će vam olakšati vraćanje u formu.

UN dijeta

Iako traje 90 dana, UN dijeta će vam pomoći da se rešite suvišnih kilograma bez jo-jo efekta, smanjite konfekcijski broj te obnovite metabolizam. Za doručak se uvek jede voće i važno je da se pridržavate sledećeg redosleda dana: proteinski, skrobni, ugljenohidratni, voćni, pa ponovo proteinski dan. Režim ishrane UN dijete možete pogledati ovde.

vojnička dijeta

Pogledajte zašto se vojnička dijeta ne proporučuje nekim osobama!

Vojnička dijeta

Vojnička dijeta je namenjena brzom gubitku kilograma i baš zbog toga zahteva odricanje i disciplinu. Pridržavanjem strogog, ali jeftinog jelovnika moguće je izgubiti 5 kilograma za samo 3 dana. Takođe, ubrzava metabolizam, čisti organizam od toksina i štetnih materija.

VMA dijeta

Iako je u početku bila namenjena pacijentima Vojno-medicinske akademije u Beogradu, veliki broj potpuno zdravih osoba upoznao se sa pravilima VMA dijete i počeo da je primenjuje kako bi se oslobodio viška kilograma. Ipak, predhodna konsultacija sa lekarom ili nutricionistom je obavezna. Pravila VMA dijete su izuzetno jednostavna i laka za praćenje, a možete ih saznati ovde.

Danska dijeta

Prvo i ujedno najvažnije pravilo danske dijete je to da nema odustajanja od pravila. Traje ukupno 13 dana, a istinit je podatak da je moguće izgubiti do čak 20 kilograma. Danskoj dijeti čak pribegavaju i osobe koje nemaju problem sa viškom kilograma jer ne utiče na gubitak mišićne mase i podstiče oslobađanje od toksina. Pogledajte jelovnik za dansku dijetu!

Dijeta 80/20

Dijeta 80/20 je način ishrane koji ima 2 osnovna pravila: umerenost u hrani i ravnoteža između zdrave i nezdrave hrane, odnosno 80 odsto vremena jedete zdravo, 20 odsto vremena ugađate sebi. Što više unosite svežeg povrća i voća, što kraće obrađujte namirnice prilikom pripreme i pijte dosta vode. Više o dijeti 80/20 možete saznati ovde.

Atkinsonova dijeta

Atkinsonova dijeta

Pogledajte kako se sprovodi Atkinsonova dijeta!

Tokom trajanja Atkinsonove dijete zahvaljujući proteinskoj ishrani organizam sagoreva masne naslage i lišava vas viška kilograma. Pošto je zabranjeno konzumiranje namirnica koje sadrže ugljene hidrate, organizam crpi stare rezerve i sagoreva ih uz pomoć proteina. Sačuvaćete mišićnu masu i postići željenu figuru ako se pridržavate četiri faze Atkinsonove dijete.

Dijeta 10 posto

Dijeta 10 posto predstavlja zdrav, kvalitetan i dugotrajan proces gubitka kilograma koji se sprovodi u 2 faze od kojih svaka traje po 3 nedelje i podrazumeva tačno propisana pravila ishrane. Ukoliko se odlučite da smanjite 10 posto telesne težine, ovde možete pogledati plan ishrane.

7-dnevna dijeta

U odstranjivanju celulita može da vam pomogne 7-dnevna dijeta koja nije posebno restriktivna, a daje odlične rezultate. Potrebno je samo da korigujete i pravilno oblikujete izbor namirnica koje ćete uvrstiti u obroke. Pogledajte ovde koje namirnice možete konzumirate, a koje biste trebali izbegavati.

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!