Kompanija AVON je dobro poznat beauty gigant sa neprestanim inovacijama. U susret svom 135. rođendanu, Avon – globalni gigant u industriji lepote, započinje novu eru kampanjom pod sloganom „Watch me now“ („Gledaj me sada“). Kompanija koja osnažuje žene još od 1886. godine, razvila je novi identitet koji bolje odražava ono što je Avon danas – inovativan, odvažan, smeo i inkluzivan brend lepote. Više o tome saznajte u nastavku teksta!
AVON kao lider na tržištu
Nova AVON kampanja “Gledaj me sada” proslavlja uspeh, ističući neočekivane aspekte brenda, njegovih ljudi, aktivizma i proizvoda –među kojima je više od 1000 odobrenih patenata, priznanja i dobijenih nagrada.
Sa pet miliona Avon dama na više od 50 tržišta širom sveta, Avon je ubrzao svoje inovacije i poslovnu transformaciju tokom poslednjih 12 meseci – kroz povećane digitalne alate i podršku predstavnicima, kao i nove proizvode formulisane patentiranim tehnologijama. Među najnovijim inovacijama su ProtinolTM, koji za sedam dana vraća kolagen izgubljen tokom prethodnih sedam godina*, i Adapt, nova kolekcija proizvoda dizajniranatako da smanji uticaj hormonskih fluktuacija na kožu tokom menopauze.
Novi vizuelni identitet
Gledaj me sada“ uključuje novi vizuelni identitet i novi Avon logotip, izmenjen nakon nekoliko decenija, kao i odvažniji ton koji inspiriše milione saradnika i ljubitelja brenda. Novi logotip se već pojavljuje na proizvodima i brošurama, a njegov dizajn se oslanja na obline originalnog Avon logotipa iz 1930-ih, uz novi gradijent boja, inspirisan konturama ženskog lica.
Početak novog poglavlja za AVON
Anđela Kretu, izvršna direktorka kompanije AVON izjavila je: “Gledaj me sada” najavljuje početak novog poglavlja za Avon. Avon se lepotom bavi već 135 godina i sada se ne zaustavljamo – tek počinjemo. Uzimamo ono što smo naučili tokom proteklih 135 godina o snazi odnosa i prodaje i primenjujemo to u današnjem kontekstu – koristeći nove digitalne alate koji našim savetnicima za lepotu omogućavaju fleksibilnu zaradu. Nastavljamo da stvaramo inovacije i razvijamo se, ulaganjem u istraživanje, razvijanjem proizvoda i ljudi, kako bismo osigurali da lepota bude dostupna svima. I dalje ćemo pokretati promene i glasno govoriti o problemima koji se tiču žena globalno. Razlika je u tome što sve to radimo na relevantniji, hrabriji i smeliji način, kako bismo Avon učinili otvorenijim za sve i proširili svoje poslovanje.”
Uspeh kompanije AVON u Srbiji
U Srbiji je Avon već zabeležio rast u online prodaji u odnosu na prethodnu godinu, uz povećanje udelatog kanala u ukupnoj prodaji tokom prve polovine 2020. godine – što potvrđuje dobru poziciju brenda i pokazuje da je zaista relevantan u životu žena danas.
Novi promotivni video brenda možete pogledati OVDE:
_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
Ostavi odgovor
Vidi komentare