Maybelline New York, vodeći svetski makeup brend, proširuje svoj portfolio najprodavanijih maskara
najnovijom The Falsies Surreal Extensions maskarom. Tehnologija hibridnih vlakana u formuli daje
trepavicama nestvaran volumen i dužinu, dok produžena heliks četkica (sa dlačicama raspoređenim
u obliku spirale), ujednačeno raspoređuje formulu od korena do vrhova za izgled izduženih trepavica.
The Falsies Surreal Extensions maskara je sinoć predstavljena u prepunoj sali Infinity centra u Beton
hali, u Beogradu.
O The Falsies Surreal Extensions maskari
Nova Maybelline The Falsies Surreal Extensions maskara ima nadrealan efekat – sa njom su
trepavice 36% duže* i daju 10 puta* veći volumen! Proizvod toliko nadrealan da je za njegovo
predstavljanje odabran avatar. Maybelline-ov avatar May pojavljuje se zajedno sa globalnom
Maybelline ambasadorkom Gigi Hadid u predstojećoj kampanji za novu maskaru koja spaja stvaran i
virtuelni svet.
I gosti su imali sličan osećaj sinoć na događaju – nadrealno dobra atmosfera koja probija granice
stvarnosti. Program je vodila Jovana Arsić, a muziku je puštala DJ Sara (Sara Janković). Atmosferu su
dodatno zagrejale zvezde Džejla Ramović i Amna Alejbegović, kao specijalne gošće i prijateljice
Maybelline brenda. Poznati Make Up Artist Aleksandar Đikić sinoć je bio u prilici da gostima prvi
prikaže uživo, na licu mesta nadrealne mogućnosti The Falsies Surreal Extensions maskare.
Šta je to što izdvaja novu The Falsies Surreal Extensions od ostalih?
Nadrealna tehnologija! Uz postojanost do 24H** The Falsies Surreal Extensions maskara donosi
inovativnu transformaciju za nestvaran volumen trepavica. Tehnologija hibridnih vlakana i
produžena heliks četkica sa svojim dugačkim češljićima doseže do svake trepavice, za nestvaran
efekat! Do 36%* duže trepavice i 10x* veći volumen. Maskara je pogodna za osetljive oči, osobe
koje nose kontaktna sočiva, i oftamološki je testirana. Ima vegansku formulu, bez sastojaka
životinjskog porekla.
A avatar May? Kako metaverzum nastavlja da bude nova platforma za društvenu interakciju, May je
samo sledeći korak na Maybelline putovanju ka istraživanju virtuelnog sveta.
*Instrumentalni test, 29 žena
**Potrošački test, 146 žena
Ostavi odgovor
Vidi komentare