Oči poput srne: “Doe Eyes” je najnoviji make-up trend!

doe eyes
Instagram/Printscreen

Posle “fox eyes” i “siren eyes” make-up trenda na TikToku, verovatno ste naleteli i na “doe eyes”. Ovaj stil šminkanja očiju inspirisan je srnećim očima, i definitivno može vizuelno promeniti izgled i oblik vašeg oka. “Doe eyes” se obično opisuju kao krupne, otvorene, okrugle oči, baš poput srne. Ovaj make-up look zaludeo je društvene mreže, a posebno TikTok! U nastavku vam prenosimo sve o tome!

Kako izgleda “doe eyes” make-up trend?

Oči poput srne su obično tople, okrugle i asociraju na nevinost i naivnost. Ovaj efekat se dobija sa “doe eyes” šminkom, a veoma lako ga možete postići, uz brojne TikTok make-up tutorijale. Kada kreirate ovaj look – znajte da obrve igraju veliku ulogu, jer one mogu učiniti vaše lice budnim. Samo ih iščešljajte nagore sa “spoolie” četkicom i dodajte par poteza olovkom za obrve. Potom, posvetlite okoloočnu regiju tečnim korektorom.

View this post on Instagram

A post shared by Melissa Hernandez (@melissa.hernandez)

Umesto da kreirate mačji oblik oka, kod ovog stila šminkanja, oči se “zaokrugljuju” i proširuju vizuelno, uz pomoć tačkice hajlajtera u unutrašnjem uglu oka, i uz bež olovku za oči, koju nanosite na vodenu liniju. Maskara se nanosi ravno, kao spolja, za “fanned” efekat paperjastih, tankih trepavica, a tečnim ajlajerom se kreira kratko krilce, baš poput srne. Mnoge poznate ličnosti su ponele “doe eyes” make-up trend: Arianna Grande, Sydney Sweeney i druge.

U nastavku pogledajte nekoliko make-up inspiracija:

Da li ćete probati ovaj make-up trend?

_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
error: Content is protected !!