Sajam kozmetike se već dugi niz godina tradicionalno održava dva puta u toku godine, na Beograskom sajmu. Prvi je u martu ili aprilu, drugi u oktobru. Ukoliko ga do sada nikada niste posetili, možda je pravo vreme.
Sajam kozmetike Dodir Pariza je manifestacija izložbeno-prodajnog karaktera. Ove godine održava se 6. i 7. aprila u hali 2 Beogradskog sajma. Za razliku od Bolonjskog sajma Cosmoprof Bologna, najvećeg u Evropi, naš Sajam je po broju izlagača i ponudi bitno slabiji. Velike kompanije koje uvoze opremu i kozmetiku za frizerske i kozmetičke salone na Sajam kozmetike izlaze na prvom mestu da bi robu prodavale i to uglavnom bez sajamskog popusta, manje razmišljajući o spostvenoj promociji.
Sve manje izlagača?
I ove, kao i svih prethodnih godina, na Sajmu će biti prisutno dosta izlagača, ali svake godine taj broj se smanjuje. Da li zbog sveopšte krize i basparice ili zbog skupih zakupa štandova? Ipak ima i onih koji smatraju da im pojavljivanje na jednoj ovakvoj manifestaciji nije od naročitog značaja. Neki su, pak, izlagali na Sajmu, pa odustali, pa se ipak vratili. Zašto? Zato što to ipak jeste manifestacija za povezivanje prodavaca i kupaca i promociju firme i novih proizvoda. Videćemo kako će sve izgledati ove godine.
E sad par reči o samoj manifestaciji i izlagačima. Dodir Pariza je dobro organizovan, nema tu nikada nekih spacijalnih problema. Nema ni gužve kao prethodnih godina. I dalje dolaze ekskurzije škola za negu lepote iz unutrašnjosti, kao i frizeri iz kozmetičari iz svih gradova Srbije, ali i regiona, pa tako ovaj Sajam ima internacionalni karakter.
Ali, sa pokretanjem sličnih manifestacija i broj onih koji dolaze iz drugih gradova je manji, naročito zato što popusti gotovo i da ne postoje, cena ulaznice je 350,00dinara a parking je, ako se odlučite da dodjete kolima, čak i do 900,00dinara. Ako dodate tome troškove prevoza, hrane i pića, veliko je pitanje da li se dolazak ispati.
Ako pogledamo iz druge perspektive i na Sajam dođemo sa namerom da se upoznamo sa novitetima na polju nege kose, noktiju, lica, tela, šminkanja ili posetimo neko od specijalističkih predavanja, dolazak se svakako isplati. Takođe, na Sajmu se organizuju i brojne zanimljivi događaji, kao što su takmičenja u face & body artu ili modeliranju noktiju.
Prezentacija, promocija, popust
Takođe, smatram da je za frizere i kozmetičare značajno da se ovde pojave jer tu imaju mogućnost da se direktno upoznaju sa kompanijama za koje do sada nisu čuli ili pogledaju prezentaciju proizvoda koji su se tak pojavili na tržištu. Svakako mogu obezbediti sebi i određene benefite za buduću saradnju.
Iz ugla nekoga ko je godinama radio i organizovao predstavljanje firme i brenda na ovom događaju, čekala sam dan kada više neću dolažiti na Sajam radno. I mogu vam reći, upšte mi ne nedostaje. Paradno je ipak mnogo bolje. Vi saberite i oduzmite i sami izračunajte da li vam se isplati da posetite Dodir Pariza, a ukoliko do sada nikada nista ja vam savetujem da ipak to učinite. Ali pripazite, odatle se svako vraća bez dinara 🙂
_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
Ostavi odgovor
Vidi komentare