9 saveta kako da razlikujete „fake“ parfem od originala?

By  |  0 Comments

Svakoj od nas se barem jednom u životu dogodilo da smo naleteli na kopiju parfema poznatog dizajnerskog brenda, i da smo slušale ubeđenja prodavca kako je to original. U tim trenucima želimo da verujemo da je tako niska cena zaista ulov dana, ali to sve nosi sumnje sa sobom – da li se uopšte radi o original parfemu? Zato smo vam u nastavku spremili mini vodič kako da razlikujete „fake“ parfem od originala!

Original vs. „fake“ parfem

Kada je reč o kopijama, iliti „fake“ parfemima, neki od njih su zaista smešno odrađeni, tako da momentalno vidite da se ne radi o originalu. Ipak, sofisticirana kopija može čak 95% ličiti na njegov dizajnerski original. Ako uz njega ide i primamljiva cena, lako je naseseti. Zato zapamtite ovih 9 trikova kojima ćete lako otkriti razliku između kopije i originala!

#1: Miris i kompozicija samog parfema

Originalni parfem sa ne pravi za jedan dan – potrebna je čak godina dana da bi se kreirao, a na njegove sastojke i manufkaturu se pazi do poslednjeg detalja. Na primer, kvalitet akohola je kod originala zavidan, a kod kopija toksičan i alergen.

Originalni parfem na koži traje dugo – ako vam se miris izgubi posle sat, dva znajte da je najverovatnije u pitanju kopija. Takođe – promućkajte parfem! Ukoliko se naprave mali mehurići koji odmah nestanu, radi se o originalu!

#2: Bočica parfema mora biti perfektna

Kao generalno pravilo, bočice originalnih parfema su visokokvalitetne, zrađene od glatkog stakla, i obično prozirne, tako da možete bideti boju parfema. Najčešće se prave iz jednog dela, tako da ako kupite parfem, čija je bočica lepljena iz dva dela – najverovatnije gledate u kopiju parfema.

Bočica „fake“ parfema je obično malo grublja i sa osetnim konturama – kvalitet stakla takođe nije na zavidnom nivou.

bočice parfema

#3: Celofan odaje kopije

Možda vam deluje malo trivijalno, ali celofan je jedan od onih tragova koji nam sa sigurnošću mogu reći da li je parfem original. On mora biti umotan u prozirni celofan koji savršeno prijanja uz kutiju. Ako vidite nesavršenosti na celofanu (višak lepka, višak samo celofana, loše zalepljena folija), ili ga uopšte nema – držite u ruci „fake“ parfem.

Povezano: Kako da pravilno testirate parfem pre kupovine?

#4: Kartonsko pakovanje je važno

Kartonska kutija orifinalnog parfema je proizvodena od najkvalitetnijeg debelog kartona, koji je dizajniran da štiti bočicu od oštećenja. Zato svaka kutija u sebi ima konstrukciju koja drži bočicu na mestu. Takođe, ovaj karton iznutra je obično bele boje kod originala, a ne sivkaste (kao kod kopija). Ako je karton tanak, lagan, iskrivljen ili sivkast – radi se o kopiji parfema.

#5: Čep parfema mora biti simetričan

Čep originalnog parfema mora biti uvek savršeno simetričan – osim ukoliko nije drugačije dizajniran od strane samog kreatora parfema. Kada ga uzmete u ruku, on mora biti masivan, luksuzan sa savršenim ivicama i simetrijom.

čep parfema

#6: Serijski broj parfema

Serijski broj parfema mora biti označen na dnu bočice (a ne zalepljen!). Takođe, ovaj broj mora da se slaže sa onim na dnu kutije. Mora biti utisnut na dno kutije ili odštampan mastilom.

Povezano: 7 saveta kako da odaberete parfem kao poklon

#7: Oznake i podaci o parfemu moraju da se slažu

Pogledajte kutiju parfema – sve one oznake o sastojcima, trajnosti parfema, logo i druge informacija za potrošača, moraju da se slažu sa podacima sa sajta proizvodjača. Ne oklevajte da proverite podatke na sajtu – čak i najmanje neslaganje je dokaz da se radi o lažnom parfemu.

#8: Proverite boju parfema

Poznati dizajnerski brendovi ne koriste mnogo boje u svojim proizvodima, tako da je boja originalnog parfema obično bleda (bledo pink, bledo žuta, bledo zelena ili bledo plava). Jarka „hemijska“ boja tečnosti parfema je obično znak da se radi o kopiji.

boja parfema

#9: Obratite pažnju na cenu i mesto kupovine

Dizajnerski parfemi imaju cenu koja opravdava njihov kvalitet, trajnost, ulaganje u sastojke, dizajn, brend i proizvodnju, tako da je njihova cena od 50 eura pa naviše. Osim toga, dizajnerski parfemi se prodaju isključivo u ovlašćenim velikim parfimerijama ili drogerijama, a nikako preko društvenih mreža ili sumnjivih sajtova.

Tako da, ukoliko vam neko nudi „original“ parfem po ceni od 30 eura preko Instagram stranice, sa sigurnošću možete znati da je „fake“!

Pročitajte još i: Bonton nošenja parfema – 9 pravila koja morate znati

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!