Konzumiranje vode i hidratacija kože – Da li su zaista povezani ?

ispijanje vode

Kada govorimo o postizanju sjajne, zdrave i mlade kože, svaki model, poznata ličnost i influenser uvek ima isti savet, a to je: ispijanje vode. Čak i eksperti za wellness tvrde da je ispijanje vode prvi korak za održavanje izgleda. Kada ste hidrirani, vaši zglobovi su podmazani, koža nahranjeni i folikuli kose mogu da rastu zdravo – sve ovo ima smisla. Ali da li dovoljno konzumiranje vode može značajno promeniti kožu od suve i beživotno do blistave i sjajne? I, koliko vode je dnevno zaista potrebno kako nam se efekat video na koži? Otkrivamo u nastavku!

Hidratacija je važna za zdravlje

Često se kaže da je voda = život, i zaista ne možemo postojati niti preživeti bez vode. Ne samo da voda čini najveći procenat našeg tela, već služi i kao sredstvo za prenos ključnih nutrijenata kroz ćelije i uklanjanje otpada i toksina iz tela. Voda pomaže našem telu da održava normalnu temperaturu, podmazuje zglobove, štiti osetljiva tkiva i važne organe. Dobra hidratacija je osnova za zdravlje i pravilno funkcionisanje tela. Naravno, opšte zdravlje tela uključuje i naš najveći organ, a to je koža! Naša koža je refleksija onog što je unutar tela.

ispijanje vode

Prvi znaci dehidratacije

Znaci dehidrirane kože su prilično očiti. Možete videti suve regije kože, ljuspanje ili osećati zatezanje. Dehidrirana koža se može učiniti beživotnom i sivom, uz vidljive bore, fine linije i tamne kolutove. Kada je koža dehidrirana, vidljivi znaci starenja se pogoršavaju. Ako niste sigurni da li ste dehidrirani uradite ovaj brzi test: uštinite mali deo obraza. Ukoliko se koža “ne vrati” u prvobitno stanje brzo ili se lako izbora, možda ste dehidrirani.

Mit o blistavoj koži

Nažalost, ispijanje litri i litri vode neće automatski dati jedru i ”plump” kožu. Najveći uticaj hidratacije na kožu je pojačan dotok krvi, koji tako isporučuje nutrijente i kiseonik i detoksikuje telo. Voda koju popijete neće isporučiti hidrataciju na površinu vaše kože za blistavi izgled. Zato se morate fokusriati i na dobru ishranu, higijenu sna, konzumaciju vode i topikalno nanošenje proizvoda za negu kože, ako želite taj efekat. Sama voda nije dovoljna.

ispijanje vode

Koliko vode je potrebno?

Optimalna količina vode koju moramo konzumirati u toku dana iznosi 35 ml po kilogramu telesne težine. Ovaj iznos možemo lako postići ako unosimo hranu punu vode, poput svežeg voća i povrća, jer ćete tako pojačati hidrataciju.

Pojačajte hidrataciju kože kozmetikom

Kako biste upotpunili wellness rutinu, eksperti preporučuju da koristite skincare proizvode bogate sastojcima za hidrataciju, poput hijaluronske kiseline, mlečne kiseline, uree, ceramida, glicerina i peptida, koji su poznati po tome da hidriraju i štite kožu. Najbolji način da hidrirate kožu jeste da koristite tonike, serume i kreme u slojevito nanošenju, uz prskanje face mist spreja za lice između slojeva. Takođe, piling kože je važan – koristite AHA kiseline i enzime koji će ukloniti odumrle ćelije kože.

Pročitajte još i: 5 razloga zašto je vašoj koži potrebna hidratacija

error: Content is protected !!