Prirodna sredstva za CELULIT – 7 ZAISTA efikasnih!

By  |  0 Comments

Na osnovu tekstova o celulitu koji se pojavljuju u ženskim časopisima i na sajtovima, pretpostavljamo da je to problem koji još uvek nije rešen. Celulit najčešće nastaje zbog problema/neravnoteže u vezivnom tkivu i masti u telu osobe, ali čini se da i hormoni, ishrana, način života i genetika igraju, takođe, važnu ulogu. Dok gojazne osobe imaju veće šanse da dobiju celulit i mnoge mršave žene se, takođe, žale na njega. U nastavku su pobrojana prirodna sredstva koja treba da pomognu da se izbalansira vezivno tkivo/masti u telu i pomoći da smanjite celulit.

7 proverenih načina da celulit nestane

1. Suvo četkanje tela:

Nije naučno dokazano da je ovo uspešan način uklanjanja celulita, ali u svakom slučaju, suvo četkanje (četkom od prirodnih vlakana) stimuliše cirkulaciju u telu i efikasno otvara pore na koži. Možete ga primenjivati svakodnevno, čak i 2 puta dnevno. Vaša koža mora biti suva, tako da je idealno vreme za suvo četkanje u kupatilu pre nego što se počnete tuširati.

Četkajte telo samo pokretima prema srcu pomoću dugih prelaza, izbegavajući napred i nazad, trljanje i kružne pokrete. Krenite od stopala, pomerajući se ka gore sa obe strane nogu, a zatim pređite na ruke četkajući ih ka grudima. Na stomaku, prelazite četkom u smeru od kazaljke na satu. Nemojte biti grubi jer kožu treba stimulisati i okrepiti, a ne iritirati.

Pored uklanjanja suve kože sa područja kao što su kolena, laktovi i zglobovi, suvo četkanje tela promoviše čvršću kožu, obnavljanje ćelija i protok krvi. Takođe pomaže limfnom sistemu da se oslobodi toksina, i pomaže u varenju i funkcionisanju bubrega.

cetka za masazu tela

2. Želatin:

Želatin poseduje razne zdravstvene prednosti: podstiče rast kože, kose i noktiju; dobar je za oporavak zglobova; pomaže da zategnete opuštenu kožu; može poboljšati varenje jer se vezuje za vodu i pomaže hrani da lakše prođe kroz probavni sistem; veliki je izvor dijetetskog kolagena; izvor je proteina, a dobar i za celulit.

Želatin se uglavnom sastoji od aminokiselina glicina i prolina, koje mnogi ne unose u organizam u adekvatnim količinama jer se nalaze u kostima, fibroznim tkivima i organima životinja koje ne konzumiramo više toliko. Ove aminokiseline su potrebne ne samo za pravilan rast kože, kose i noktiju, već i za optimalno funkcionisanje imuniteta i regulaciju telesne težine.

3. Miofascijalna masaža:

Jedna teorija kaže da se celulit formira u površinskoj fasciji, sloju vezivnog tkiva ispod kože koji sadrži masne ćelije. Površinska fascija je vlaknasta i usled neaktivnosti, povreda i nepravilnog vežbanja, stvara se naborani izgled kože. Neki terapeuti su u stanju da izvrše neku vrstu masaže koja se zove miofascijalna masaža ili miofascijalno oslobađanje (poravnavaju ovaj sloj vezivnog tkiva).

2

Kompletnu ponudu anticelulit proizvoda možete pogledati na našem web shop-u. Za više informacija, kliknite na sliku.

4. Piling od kafe:

Masaža i piling kože sa kafom korisni su za stimulisanje krvi/protok limfe i kofein u kafi ima efekat učvršćivanja.

Potrebna vam je:

  • ¼ šolje mlevene kafe,
  • 3 kašike morske soli ili smeđeg šećera i
  • 2 do 3 kašike rastopljenog kokosovog ulja.

Pomešane sastojke (u formi paste) stavite u staklenu teglu. Pod tušem, nanesite piling na celulitna područja. Umasirajte smešu na kožu kružnim pokretima, pa isperite. Koristite ovaj piling 2 do 3 puta sedmično i primetićete rezultate u roku od nekoliko nedelja.

kafa

 

5. Omega-3 masne kiseline:

Konzumiranje pogrešne vrste masti dovodi do neravnoteže masnih kiselina koje su potrebne telu za glatku kožu i tkiva. Unošenje dovoljno omega-3 masnih kiselina i vitamina rastvorljivih u mastima može pomoći u smanjenju celulita tokom vremena. U svakom slučaju, omega-3 masne kiseline i vitamini rastvorljivi u mastima su važni za mnoge druge funkcije u telu, tako da nije na odmet da jedete npr. semenke lana, orase, soju, pasulj, ribu, bundevu.

6. Balans hormona:

Hormoni igraju veliku ulogu u formiranju celulita (jedan od razloga je što celulit obično dobijaju žene, a muškarci ne). Pravilan balans hormona može pomoći da smanjite celulit. Čak i ako se ne oslobodite celulita, balansiranje hormona pomaže u mnogim drugim načinima. Zato

  • unosite dosta zasićenih masti pomoću kokosovog ulja, avokada, jaja, sirovog mleka;
  • ograničite unos kafe;
  • izbegavajte štetne hemikalije kao one pronađene u pesticidima, plastici, sredstvima za čišćenje u domaćinstvu, kozmetičkim proizvodima;
  • spavajte najmanje 6 sati;
  • pametno uzimajte dodatke ishrani;
  • vežbajte;
  • koristite različite sveže začine u ishran;
  • rešite stomačne problem;
  • popravite hormon leptin koji pomaže da lakše gubite težinu.

7. Paradajz pasta:

Likopen može pomoći u sprečavanju lomljenja kolagena koji vodi ka pojavi celulita. Paradajz je bogat pigmentom likopena, koji je koncentrisaniji u obliku paste. Jedite nekoliko kašika paste od paradajza dnevno za sprečavanje i smanjivanje celulita.

pasta od paradajza

 

Povezano: Celulit – Šta ZAISTA pomaže a šta je bacanje para!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!