Skincare linije poznatih ličnosti: Da li vrede tog novca ili ipak preskočiti?

skincare linije poznatih
Instagram/Printscreen

Kada je reč o linijama za negu kože, koje su lansirale poznate ličnosti, izbor je veliki – bilo da je to linija Kim Kardašijan, Skarlet Johanson, JLo, Džesike Albe, Kejt Mos, Rijane ili čak Bred Pita – čini se da svaki dan neka nova poznata ličnost postane “skincare” preduzetnik. Ovo jeste logičan poslovni potez, jer self-care nega nikada nije bila popularnija, i profitabilnija! Tokom 2021, samo u USA, potrošeno je oko 29 miliona dolara samo na proizvode za negu kože. Ipak, ne možemo, a da se ne upitamo, ali su ovi proizvodi za negu kože potpisani od strane poznatih ličnosti, prava stvar ili samo marketinški trik? Otkrivamo u nastavku.

Da li vredi?

Holivudske ličnosti imaju neizmerno bogatstvo, pristup najboljim tretmanima, estetičarima i dermatolozima, veliki broj pratilaca, tako da nije ni čudo da su njihove skincare linije predodređene da uspeju. Ipak, da li želimo da svoj novac ulažemo u proizvod koji možda ne opravadavaju ime (niti cenu)?

Šta treba da gledamo kada kupujemo skincare proizvod?

Pre nego što se odlučite za proizvod bilo kog brenda (ne samo onog koji prave poznate ličnosti), trebalo bi da pogledajte sastojke i formulacije. Neke linije su ipak promišljenije napravljene od ostalih. Trebalo bi da uvek potražite visokokvalitetne sastojke, koje je podržala nauka. Uvek se okrenite isprobanim sastojcima. Takođe, ukoliko određeni brend investira u kliničke studije, onda znate da to što piše na proizvodu – taj efekat ćete i dobiti.

Povezano: Šta kada aktivni sastojci u kozmetici “ne rade”?

View this post on Instagram

A post shared by Honest Beauty (@honest_beauty)

Osim toga, zapitajte se da li je taj željeni proizvod namenjen vašim problemima sa kožom, ili želite da ga kupite samo zato što ga je proizvela Rijanina firma? Svi smo ponekad krivi za kupovinu proizvoda, samo na osnovu osobe koja ga prodaje.

Još jedan savet: ukoliko skincare proizvod ima jak miris (koliko god da je lep), veća je šansa da će iritirati kožu. Jak miris nam potrvrđuje da preparat sadrži hemijske aditive koji daju “lep” miris, ali to ništa ne radi po pitanju nege kože, već je samo može iritirati. Parfimisana kozmetika za lice može uzrokovati dermatitis, crvenilo, osip i druge alergijske reakcije.

Savet dermatologa

Po mišljenju vodećih dermatologa i kozmetičkih hemičara, nijedna “celebrity” linija za negu kože nije lansirala nikakve inovativne formule, koje se razlikuju od proizvoda koji se već nalaze na tržištu!

Istina je ta da, kada kupujete proizvod koji je u vlasništvu poznate ličnosti, vi plaćate glamur koji se vezuje za tu ličnosti – njen imidž. Veći deo sume koju platite ne odlazi toliko na sastojke, već na poznate ličnosti koje promovišu liniju i sve troškove marketinga, koji odlaze na taj proizvod.

Zato je možda bolje da se okrenete proverenim brendovima, koji postoje dugi niz godina, imaju reputaciju i oprobane formulacije iza sebe.

Pročitajte još i: Šta znači “komedogeno” – ovi sastojci zapušavaju pore!

_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
error: Content is protected !!