Jesen je bojažljivo stigla, a to znači da sa setom polako pakujemo sve letnje haljine, bluze i sandale. Ovo godišnje doba je tradicionalno početak nove modne sezone (jesen/zima), za koju nas vežu topli ušukani džemperi, flanelske košulje, tamni džins i meka pletiva. Ako ste i vi poput većine dama, koje “nikada nemaju šta da obuku”, zavirite u web-prodavnicu švedskog brenda Lindex, jer vam u saradnji sa njima darujemo -10% popusta na sve online porudžbine sa lindex.rs sajta!
Prilikom unošenja podataka za slanje porudžbine, izaberite polje “Kod kupona” i ukucajte poklon kod LEPOTICA10, kako bi vam iznos u korpi automatski bio smanjen za 10%. Poklon kod važi i za VEĆ SNIŽENE artikle i možete ga koristiti neograničen broj puta.
U nastavku saznajte sve o Lindexu, jednom od vodećih evropskih fashion brendova, koji je godinama sinonim za kvalitet i vanvremenski dizajn i koji nudi asortimanza žene svih oblika i veličina.
Kako je Lindex postao to što je danas?
Pedesetih godina prošlog veka, Lindex je nastao najpre kao kompanija donjeg veša u švedskom gradiću Alingasu. Sam početak brenda je bio skroman, sa svega 6 zaposlenih, i godišnjem obrtom od svega 100.000 švedskih kruna. Međutim, tokom 60-ih godina, asortiman Lindexa je proširen i na žensku odeću, fokusirajući se na bluze i džemepre. Maloprodaja je porasla na 5 objekata, a profit je naglo porastao. Potom sledi otvaranje prve Lindex prodavnice u Norveškoj, što je ujedno bila prva prodavnica odevne robe u toj zemlji.
Sedamdesetih i osamdesetih godina, Lindex je nastavio da raste u Severnoj Evropi, a asortiman se konstantno širio: sada je postao poznat po suknjama i pantalonama, a posebno farmerkama, koje su postale prepoznaljiv artikal ovog brenda. Uskoro kreće ekspanzija tržišta i na druge zemlje. Devedesetih godina, Lindex počinje ozbiljno da se bavi problemima životne sredine, što je ostao jedan od prepoznatljivih postulata ove kompanije. Godine 1995. ovaj brend formira Lindex klub, za sve lojalnne mušterije.
Novi milenijum je doneo velike promene Lindex koncepta za ovu kompaniju. Lindex se okreće istoku i počinje da širi svoj posao u centralnoj Evropi. Prodavnice se šire i na Rusiju i tržište Srednjeg Istoka, a godine 2007. fomiran je prvi Lindex Shop online u Švedskoj. Godine 2009.
Lindex dobija nagrade za “Najbolji modni lanac godine” i za “Najbolji dizajnerski koncept godine” na švedskoj modnoj svečanosti. Lindex postaje i glavni partner kampanje “Ružičasta traka” koju sprovodi Društvo za borbu protiv raka dojke, nudeći svoju “Ružičastu kolekciju”, dizajnera Eme Viklund. Prodaja artikala iz ove kolekcije dostiže svoj rekord i višemilionska suma odlazi za borbu protiv ove opake bolesti.
Danas je “Lindex” jedan od vodećih modnih lanaca u Severnoj Evropi sa preko 430 radnji i obrtom od 5 milijardi švedskih kruna. Sa svojim inspirišućim dizajnom, širokim asortimanom i jedinstvenim konceptom radnji, “Lindex” nudi modno iskustvo svetske klase.
Asortiman za žene svih oblika i veličina
Kompanija Lindex se odlikuje po pouzdanom skandinavskom dizajnu koji inspiriše i čini da se kupci osećaju sjajno. Njihovi dizajneri slave žene svih oblika i veličina, a krojevi su jednostavi i definisani modernom ženstvenošću, jednostavnošću i jasnoćom. Osim toga, brend Lindex je postao sinonim za kvalitetan donji veš, zahvaljujući višedecenijskom iskustvo i znanjem o ženskom telu. Njihov asortman donjeg veša je napravljen da pomogne svakoj mušteriji da pronađe onaj model koji joj savršeno odgovara.
Kratke činjenice o Lindex-u
• Osnovan 1954. godine u Alingsasu, Švedska
• Sedište u Geteborgu, Švedska
• Deo Stockmann grupe
• Oko 5000 zaposlenih
• 590 miliona prometa u 2018. godini
• Oko 460 prodavnica na 17 tržišta
• 96% Lindex pamuka dolazi iz održivijih izvora
• Više od 50 odsto Lindex asortimana izrađeno je od održivih materijala
Uživajte u šopingu
_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
Ostavi odgovor
Vidi komentare