U čemu najčešće grešimo kada se spremamo za razgovor za posao? Toliko je nedoumica – da li je jaka šminka dobar ili loš izbor, da li da stavimo parfem ili ne? U odgovorima na ova pitanja pomoćiće nam Maja Gabrijan, HR direktorka I&F McCann Grupe.
Na šta da obratite pažnju
Prvi utisak
Vizuelni utisak tokom razgovora čini oko 60% ukupne impresije. Dakle, “ako bilo šta skreće pažnju ili je preterano upadljivo, odvlačiće pažnju i sa suštine”, kaže Maja. “Muškarcima je svakako lakše da se doteraju za intervju, dok dame treba da povedu računa o mnogo toga”.
Najčešća greška
Preterana i prejaka šminka je jedna greška, a podjednako problematično može biti i pojavljivanje bez šminke. Poslovni razgovor podrazumeva i određeni bonton. “Najbolji je savet – izgledati uredno i čisto, a takva treba da bude i šminka. Puder, rumenilo, sjaj i maskara biće sasvim dovoljni”, otkriva nam mlada HR direktorka.
Previše parfema?
Ovo definitivno može biti otežavajuća okolnost, jer “postoje ljudi kojima preintenzivan miris neće prijati, iako se tebi dopada. Dakle – umereno. I to je ključna reč i za parfem i za sve ostalo”.
Kako na razgovoru treba da izgledaš zavisno od pozicije za koju konkurišeš i da li je crveni karmin dobar ili pogrešan izbor, pročitajte u nastavku teksta – OVDE.
Ostavi odgovor
Vidi komentare