Beauty industrija opstaje zahvaljujući novitetima, a ova godina je zapoćela vrlo inovativno! Duh nege lepota 2020. godine je inkluzivniji nego ikada – od hiper-personalizovanih proizvoda, preko procvata nege za muškarce, svesti o mikrobiomu kože, do etičke i transparentne proizvodnje, savremena žena traži mnogo od svojih kozmetičih proizvoda. Zato vam u nastavku izdvajamo najveće trendove u kozmetičkoj industriji za ovu, 2020. godinu!
TOP trendovi u kozmetičkoj industriji za ovu godinu
#1: Mikrobiom kože postaje izuzetno važan
Statistika kaže da je pretraga pojma “microbiome” (skup mikroorganizama koji naseljavaju našu kožu), porasla za 110% u odnosu na 2019. godinu, što znači da se kupci sve više interesuju za sastojke koji balansiraju naše “dobre” bakterije na površini kože. Postoje trilioni bakterija koji naseljavaju našu kožu i održavaju je vitalnom i izbalansiranom.
Zato su kozmetički proizvodi sa prebiotiocima i probioticima veliki trend u 2020. godini. Održavanje bakterijske flore na koži vodi do lepš,e svetlije kože, koja je optimalno hidrirana, a sama koža će onda bolje upijati ostale proizvode.
Povezano: Skincare trend – probiotici u proizvodima za negu kože
#2: Anti-pollution proizvodi kao imperativ
Statistike govore da skoro 91% ljudi naseljava mesta u kojima kvalitet vazduha ne podleže standardima i granicama Svetske zdravstvene organizacije. Zagađenje je svuda oko nas, i dok nam ono utiče na sveopšte zdravlje – utiče i na kožu! Naša koža je glavni interfejs između tela i čestica zagađenja kojima smo svakodnevno izloženi kroz sapbraćaj, električnu struju, spaljivanje otpada i industrije.
Rezultat? Koža prerano stari, formiraju se bore i pigmentacijske fleke, a broj onih koji pate od odreeđenog stanja kože (poput akni) se povećava. Zato je jedan od vodećih trendova za ovu godinu kupovina anti-pollution proizvoda, koji u sebi imaju ujedno i visok SPF faktor.
Povezano: Savremeni život i anti-aging – Zagađenje vazduha utiče na izgled i kvalitet kože
#3: Inkluzija svih starosnih grupa
Inkluzija dama u zrelim godinama u kozmetičku ponudu nije baš išla na ruku kozmetičkim gigantima. Čak 40% anketiranih žena preko 50 godina tvrdi da se osećaju “nevidljivim” što se tiče kozmetičke ponude prilagođene njima. Ove godine, vidan je trend obraćanja direktno ženama koje pripadaju generaciji X (45 godina i više). Ovi anti-aging trendovi namenjeni njima sada nude specifične proizvode koji targetiraju hormonske promene koje se dešavaju ženama u ovom dobu (poput menopauze), a vidno utiču na kožu.
#4: Proizvodi koji ne sadrže vodu
Briga o planeti se podrazumeva i kozmetičku industriju, tako da je jedan od malih doprinosa ove grane izbacivanje vode, kao dragocenog sastojka, iz kozmetičkih proizvoda. Uzmite bilo koji kozmetički proizvod iz vašeg kupatila, i primetićete da svaki od njih kao prvi sastojak ima vodu (aqua). Kompanije se trenutno trude da smanje sadržaj vode u proizvodima ili da je potpuno izbace i na taj način kreiraju koncentrivanije formule, koje ne troše dragocenu vodu.
#5: Kozmetika sa potpisom influensera
Još prošle godine, bili smo svedoci trenda koji nije apsolutno nov, a to je da poznata lica stoje iza svog brenda ili projekta u kozmetičkom industirji. Pre svega, mislimo na milijardersko carstvo Kylie Jenner, potom Hude Kattan, Tati Westbrrok, Jacklyn Hill i mnoge druge. Iako je ponuda kozmetičkih proizvoda zaista prezasićena, to ne sprečava Instagram i Youtube influensere da kreiraju svoj brend i uspešno ga prodaju svojoj ogromnoj publici koju već imaju.
#6: Nega za muškarce
Žene čine čak 90% ukupne prodaje kozmetičke i proizvoda za ličnu negu, prema statističkim podacima. Ipak, porast interesovanja za “men’s grooming“, očekivan je u narednim godinama, a to će iskoristiti i kozmetičke kompanije. Već sada lansiraju nove skincare linije za posebnu negu kože muškaraca i reklamiraju se kao proizvodi povezani sa opštom dobrobiti i self-care-om.
#7: Amblaža koja se reciklira
Opšte je poznato da je potrošačima sve više stalo do reciklaže. Mnogi brendovi su čak postali popularnije zbog svoje politike kreiranja ambalaža koje se dopunjuju, a ne bacaju se posle upotrebe. Velike kompanije sve više kreiraju protokole za reciklažu i ponovnu upotrebu ambalaže, a sve u cilju smanjenja otpada koji decenijama zagađuje planetu.
_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
Ostavi odgovor
Vidi komentare