5 načina kako da opustite tenziju u korenu kose

By  |  0 Comments

Opuštanje tenzije i anti-stress aktivnosti su jako poželjne u vremenu u kom živimo. Časovi joge i meditacije su odličan način da opustite telo i um, ali ako tražite praktične savete kako da opustite tenziju koju osećate u korenu kose (na skalpu), na pravom ste mestu! Tenzija u kosi i na skalpu dovodi do glavobolja i nelagodnosti, pa čak i do gubitka kose – svi se slažemo da to ne želimo! U nastavku vam donosimo savete kako da opustite ovaj pritisak i osećate se ponovo odmorno!

Kako da opustite osećaj pritiska u glavi i kosi?

#1: Nemojte vezivati kosu gumicama

Sve što smanjuje trenje i tenziju u korenu kose je dobra stvar – zato batalite korišćenje klasičnih gumica za kosu! One mogu ozbiljno naštetiti korenu kose, ali i samo dlaci, posebno ako je vezujete vrlo čvrsto. Umesto njih, probajte „scrunchie“ gumice – omotane mekom, širokom tkaninom, koje su bile popularne 90-ih i ranih 00-ih, a sada ponovo imaju svoj comeback! Mašne i trake su takođe dobro rešenje, ako želite da vežete kosu, ali nikako ne koristiti čvrste, male gumice za kosu!

scrunchie gumica za kosu

#2: Spavajte sa puštenom kosom

Baš kao i koži, i našoj kosi je potreban beauty san. Iako ponekada volimo da osušimo kosu prirodno, kako bismo umanjili oštećenje dlake, vlažna ili mokra kosa je sklonija lomljenju. Zbog toga nikada nemojte otići u krevet dok kosu niste u potpunosti osušili. Osim toga, ne vezujte kosu dok spavate – eventualno možete uplesti opuštenu pletenicu. Takođe, ulaganje u svilenu ili satensku jastučnicu je dobro rešenje da zaštitite kosu od lomljenja dokom prevrtanja noću.

#3: Pravite opuštene frizure

Još jedan dobar način da opustite tenziju iz korena kose i same glave, jeste da izbegavate pravljenje stegnutih frizura! Sada je pravo vreme da počente da eksperimentišete sa manje elegantnim konjskim repom, koji je lagano vezan u dnu vrata. Takođe – probajte jednostavne ležerne pletenice, koje neće vući kosu.

#4: Probajte aromaterapiju

Koristite proizvode koji intenzivno mirišu – ovo je super savet ako želite da se opustite putem mirisa. Aromaterapija može da umanji osećaj anksioznosti i prija vašoj memoriji: određeni mirisi mogu evocirati divne uspomene, i tako vam izmamiti osmeh. Pružite sebi senzorno iskustvo i kreirajte momenat relaksacije, i na taj način ćete se rešiti pritiska u glavi.

aromaterapija

#5: Pružite sebi masažu glave

Svi se slažemo da je opuštajući efekat masaže glave momentalan! Najbolje od svega je što sami sebi možete izmasirati glavu – sve što vam je potrebno su vaši prsti! Bez obzira da li osećate tenziju u glavi ili u korenu kose, jednostavo prstima izmasirajte skalp i ubrzo ćete osetiti benefite. Na ovaj način će i vaša koža glave primiti više kiseonika! A zauzvrat, svaki tretman koji nanesete na kosu će dublje prodredi u kožu i dobićete bolje rezultate!

Za masažu korena kose predlažemo Subrina Professional Massage Lotion.

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!