6 beauty trendova koji će dominirati industrijom lepote u 2024. godini

skincare trendovi

Što se tiče industrije lepote, znamo da ona predstavlja buduće beauty trendove veoma rano, a oni diktiraju lansiranje i kreiranje novih beauty proizvoda. Sada je opet “that time of the year” kada treba da se zagledamo u “kristalnu kuglu” lepote, otkrivajući beauty trendove koji nas očekuju na početku sledeće godine. Za sve beauty ljubiteljke, tekst stiže u nastavku!

Pripremite se za ove beauty trendove u 2024. godini

#1: Refillable parfemi i reciklirane mirisne note

Pošto održivost kao koncept postaje sve popularniji trend u industirji lepote, iduće godine videćemo i njegovu primenu u svetu mirisa. Novi trend mirisa koji se kreiraju od “upcycled” sastojaka mogu promeniti način na koi ćemo mirisati. Kupci sada sve više žele parfeme koji su “odgovorni” prema životnoj sredini. Brendovi moraju učiti kao prioritet smanjanje otpada od pakovanja, time što će sve više uvesti dopune za parfeme – “refillable” bočice.

beauty trendovi

#2: Šminka sa svojstvima skincare-a

Make-up proizvodi koji neguju kožu biće glavna “hot” tema što se tiče make-up industrije iz više razloga: potrošači sve više žele proizvode koji nude duple benefite, jer tako poboljšavaju izgled dok hrane kožu. Šminka sa skincare svojstvima nudi hidrataciju, zaštitu i delovanje na ten, tako što koristi sastojke koji bi se inače nalazili u vašem serumu. Još jedan razlog za popularnost ovog hibrida u svetu make-upa jeste sve veća svest o štetnim efektima klasične šminke na zdravlje kože: zapušavanje pora, pojačavanje akni, isušivanje kože itd. Ovako će potrošači dobiti najbolje od oba sveta: ulepšan ten uz negu.

#3: Kozmetika za muškarce

Popularnost kozmetike za muškarce će biti veća u 2024. Zbog više ključnih faktora: trenutne društvene promene su izazvale tradicionalne norme muškosti, dozvoljavajući inkluzivnije razumevanje lepote. Tako su se i muškarci više okrenuli sređivanju i self-care praksi. Uticaj influenesera je takođe neminovan, jer sve više muških figura deli svoje beauty rutine. Zato je sledeća godina idealan trenutak da svog muškarca uvedete u svet nege kože.

Pročitajte još i: Muška nega – koji beauty proizvodi su njemu zaista potrebni?

beauty trendovi

#4: Multifunkcionalni proizvodi

Uz jednostavnost ide i multifunkcionalnost, barem što se tiče skincare proizvoda. Porast multifunkcionalnih proizvoda će se nastaviti i u 2023, kao odgovor na brz život i zahteve potrošača koji su voljni da ulože više novca, za efikasniji proizvod koji im skraćuje vreme. Na primer, ulje koje možete koristiti i za kožu i za kosu, tečni hajlajter koji možete nanositi samostalno ili mešati sa kremom ili puderom itd.

#5: Nega inspirisana wellness-om

Pošto sve više individua praktikuje holistički lifestyle, biće popularni “wellness driven” beauty proizvodi, tj. prakse. Ovaj trend ide rame uz rame sa rastućim razumevanjem za balans između uma i tela. Brendovi će sve više nuditi proizvode koji će ukloniti stres, ponuditi aromaterapijske formulacije i prakse koje promovišu opuštanje.

beauty trendovi

#6: Koncentrovane formule

Koncentrisane formule će redefinisati beauty pejzaž u 2024. godini. Pošto potrošači sve više traže efikasne rezultate i održive izbore, koncentrisane formule nude odlično rešenje. Ovakvi proizvodi traže manje količine po nanošenju, smanjuju otpad od pakovanja, smanjuju težinu proizvoda i opšti uticaj na životnu sredinu. Dodatno, miminimalističke rutine koje su sve popularnije idu rame uz rame sa koncentrovanim formulama, čime se dobija željeni efekat na koži, uz manje proizvoda.

Pročitajte još i: Otkrivamo – Zašto se neki serumi pakuju u bočice od tamnog stakla?

_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
error: Content is protected !!