Istražujemo: Da li je luksuzna kozmetika zaista vredna te cene?

skuplja kozmetika

Šta je to kod luxe skincare proizvoda što nas tera da provučemo karticu bez mnogo razmišljanja? Ipak 50-100 e za jedan skincare proizvod se čini kao ludost, ali sve dok ne dobijamo luksuzno pakovanje, laganu formulu i najelegantniji miris. U tom momentu, skloni smo da zaboravimo na cenu. Ipak, kada sklonimo na stranu ove karakteristike skupih proizvoda, moramo da se zapitamo da li su oni zaista vredni te cene? Da li su ti skincare sadstojci zaista toliko bolji i moćniji, kao kod jeftinijih proizvoda? U nastavku istražujemo i otkrivamo istinu!

Ista formula – samo malo drugačija

Kada odvojimo novac za high-end kozmetički proizvod, očekujemo da zaista dobijemo to što plaćamo. Smatramo da sa skupljim proizvodima dolaze bolji sastojci, sofiticirana tehnologija i više istraživanja. Ali, to nažalost nije uvek slučaj. Često se dešava da brendovi uzmu fenomenalnu formulu i “izvade” njene najskuplje delove, kao što su zaštićeni sastojci ili “signature” miris, i potom je prepakuju za jeftiniji brend.

Veliki brendovi će tako uzeti formulu proizvoda koji se dobro prodaje i potom će je “dekorisati” i prepakovati za drugi brend. Iako su “zvezdani sastojci” prisutni samo kod high-end proizvoda, baza im je ista, kao kod jeftinijih.

Povezano: Zašto kvalitetna kozmetika ne može da bude jeftina?

skuplja kozmetika

Elegancija formule

Ono što zapravo plaćate kod skupljeg proizvoda je zapravo – elegantna formula. Pogledajte na primer, silikone. Njihova formula je super-sexy i daje vam taj glatki osećaj. Ako kupite kremu koja ne sadrži silikone, primetićete da je lepljiva, da se razvlači i ljušti sa lica. Sastojci poput silikona i reflektujućih sastojaka poput talka i mice, zapravo ne doprinose koži, sem glatkom nanošenju.

Ne morate brinuti – ne plaćate samo kremu koja ima luxe teksturu. Skuplji, high-end brendovi često uključuju svoje zaštićene miksove sastojaka, koji se dobijaju u ekskluzivnim laboratorijama. Odnosno, koje ne možete naći u drugim proizvodima, niti u drogeriji. To su oni sastojci koji zaista mogu imati fantastične rezultate na vašoj koži. Zato brendovi ne otkrivaju šta sve tačno ide u njih – iako to može biti 90% voda i 10% aktivnih sastojaka.

skuplja kozmetika

Potražite dokaz

Kao potrošači, trebalo bi da potražimo dokaze da proizvod zaista “radi”. Ako pogledate dermatokozmetičke brendove koji ulažu u kliničke testove i istraživanja, videćete da njihovi proizvodi zaista imaju efekat. Odnosno, da kupujete proizvod kompanije koja ulaže novac u dokaze. Zato pre nego što uložite u luxe kremu, istražite sastojke i tvrdnje za proizvode.

Pročitajte još i: Skincare linije poznatih ličnosti – da li vrede tog novca ili ipak preskočiti?

_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
error: Content is protected !!