Lepe i fit: Najpraktičnije frizure za teretanu

By  |  0 Comments

Ako ste od onih aktivnih žena što vole da sjajno izgledaju i u teretani – nije dovoljno da samo kupite lepu sportsku opremu. Celokupan izgled nije potpun bez odgovarajuće frizure! Ali to ne znači da ćete ići sa loknama ili ispeglanom kosom u teretanu, jer priznajmo, teretana je mesto na kojem se znojimo, a tu frizura prva strada. Zato u nastavku pogledajte naše predloge najpraktičnijih (ali i lepih) frizura za teretanu!

Frizure za teretanu: 5 najpraktičnijih

Kosa često može da nam zasmeta prilikom vežbanja, posebno ako ste vlasnica duge, neukrotive kose. Osim toga, kada bacite pogled na ogledalo u teretani, posle vežbanja na nekoj spravi, vaša kosa je sve samo ne privlačna. Zato sledeći put isprobajte neku od ovih stylish i praktičnih frizura!

#1: Niski konjski rep

Ponekad zaista ne možete pogrešiti sa najklasičnijom mogućom sportskom frizurom – konjskim repom! Ali ako ćete naslanjati glavu na prostirku ili spravu, on ne sme biti visok. Zato predlažemo nisko vezan konjski rep, koji ćete pričvrstiti jakom gumicom koja neće lako skliznuti.

Savet plus: Ako su vam potrebne i ukosnice, pre nanošenja ih poprskajte suvim šamponom, kako ne bi skliznule iz kose usled znoja.

frizure za teretanu

Instagram: @hair.bycarmen

 #2: Kanap-pletenica

Ako nemate vremena da pravite neku frizuru, a običan konjski rep vam nije zanimljiv, napravite kanap-pletenicu! Zavežite kosu u visok konjski rep, a ostatak kose podelite na dva dela. Svaki deo uvijajte jedan oko drugog, dok ne dodjete do kraja. Toliko je lako! Vežite pletenicu elastičnom providnom gumicom, i završite je super-jakim lakom za kosu kako bi stajala i posle vežbanja.

frizure za teretanu

Instagram: @hairbyjul.pl

#3: Duple punđe

E ovo je look sa kojim ćete sigurno biti primećene na času joge. Ovaj stil duplih punđi je sladak i lak da se napravi. Podelite kosu na dva dela. Potom svaki deo poprskajte lagano lakom za kosu, za kako biste lakše fiksirali punđe. Uzmite prvi deo kose i uvijte ga nisko u punđu. Zakačite je providnom gumicom za kosu i ukosnicama pri korenu vrata. Ponovite isto sa drugom stranom.

Povezano: Najbolje frizure za trening – 7 predloga

frizure za teretanu

Instagram: @stephottoyoga

#4: Niska messy punđa

Ovo je frizura koja je idealna za jogu i slične aktivnosti. Veoma lako se pravi, a izgleda sjjano na svakom tipu kose. Najpre dajte kosi malo teksture uz slani sprej, i potom vežite nisku punđu u korenu vrata. Fiksirajte je gumicom i ukosnicama. Kako biste dobili dodatni lift i volumen, nežno izvucite kosu na temenu.

Predlažemo Subrina Professional Texture, slani sprej bez alkohola, za dodavanje teksture kosi.

frizure za teretanu

Instagram: @andrewz.popy

#5: Visoka čvor-punđa sa aksesoarima

Čvor punđe na vrhu glave su standardna gym frizura, ali možete je začiniti uz dodavanje kreativnih i neobičnih ukosnica i šnalica. Bilo je da to ukosnica u obliku zvezde, trougla ili srca, one su idealan zabavan način da dodate vizuelni identitet vašoj sportskoj frizuri. A osim toga, osiguraće da vam kratke dlake kose ne ispadaju iz punđe!

frizure za teretanu

Instagram: @angela888.mathews

Pročitajte još i: 3 romantične frizure za kratku kosu koje će vas oduševiti!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *