Kako da brzo izgubite nekoliko centimetara u struku?

By  |  1 Comment

Višak masnih naslaga, vrlo je čest i neretko veoma uporan neprijatelj ženske lepoti. Da stvar bude gora, gotovo uvek, na meti taloženja masnih naslaga, prvo se nađe stomak, pa se kao posledica takve činjenice javlja širok struk.  Kako je jedan od imperativa idealne i privlačne ženske figure tanak i uzak struk, odlučili smo da vam damo savete kako i za što kraće vreme da izgubite nekoliko centimetara u struku.


Kako izgubiti nekoliko centimetara u obimu struka?

Da bi ste u što kraćem vremenskom periodu izgubili nekoliko centimetara u struku, potrebno je da pre svega maksimalno obratite pažnju na načn na koji se hranite. Izbor namirnica, igra najvažniju ulogu pri nameri da stanjite struk. Konkretno, u što širem luku izbegavajte namirnice bogate ugljenim hidratima. Namirnice bogate ugljenim hidratima, predstavljaju glavni i osnovni izvor energije vašem organizmu. Međutim, sav višak koji unesete i koji vaš organizam ne postigne da pretvori u energiju, direktno se pretvara u masne naslage, koje kao što smo već napomenuli prvo “napadaju” struk.

Povezano: Kako da ubrzate metabolizam?

Zato, izbegavajte namirnice kao što su hleb, peciva i drugi proizvodi od testa, slatkiši, masne vrste mesa (posebno svinjskog), namirnice koje se kategorišu kao “brza hrana” i namirnice koje sadrže previše začina. Umesto nabrojanih namirnica koje su neprijatelji tankom struku, jedite što više svežeg voća i povrća i jela koja su pripremljena od barenog povrća. Kada je reč o mleku i mlečnim proizvodima, trudite se da birate proizvode sa niskim procentom mlečne masti.

 

Kada je u pitanju meso, opredelite se uvek za belo pileće meso, ćureće meso ili za junetinu. Pritom, obroke od mesa pripremajte sa što manje ulja.

Povezano: 7 namirnica koje mršavio ljudi stalno jedu!

Ono što je važno naglasiti i što predstavlja dodatni savet u vezi ishrane, jeste da obroke treba da rasporedite tako da su što češći tokom dana i da sadrže što manje količine hrane. Jedite onoliko koliko vam je dovoljno kako bi ste osetili sitost i nikako preko toga.

Da li konzumiranje tečnosti može uticati na gubitak centimetara u obimu struka?

Konzumiranje tečnosti, ima veliku ulogu u procesu skidanja sala sa struka. Konkretno, vodu, mineralnu vodu, prirodne sokove od sveže ceđenog voća, jogurt i čajeve pijte u što većim količinama tokom dana.  Industrijske sokove koji su prezasićeni šećerom i različitim aditivima i sve vrste slatkih napitaka izbacite iz upotrebe ili njihov unos svedite na minimalni nivo.

Fizička aktivnost kao važan faktor:

Kada uspostavite pravilan režim ishrane, obratite pažnju na nivo fizičkih aktivnosti koje upražnjavate tokom dana. Trudite se da budete što češće aktivni, ali umereno. Dakle nemojte se zamarati i izlagati preteranom fizičkom naporu, već što više šetajte, vozite bicikl ili trčite laganim i umerenim tempom.

Povezano: HIIT je HIT – Vežbe koje tope salo!

Kao svakodnevnu obavezu, nametnite sebi i trbušnjake. U zavisnosti od trenutne fizičke spremnosti i nivoa kondicije koju imate, odredite početni broj trbušnjaka. Nemojte sebe od starta forsirati, već počnite sa laganim serijama od deset trbušnjaka, pa te serije kasnije duplirajte. Izbegavajte dugo sedenje, posebno višesatno sedenje.

Uz ovakav metod borbe protiv viška sala, za samo 2 do 3 nedelje, uspećete da izgubite i do 5 ili 6 centimetara u obimu struka, osećaćete se i izgledati puno bolje.

1 Comment

  1. Pingback: Kako smanjiti obim butina | Lepotica.rs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!