7 namirnica koje mršavi ljudi stalno jedu

By  |  0 Comments

Da biste bili vitki ne morate da brojite svaku kaloriju. Važno je da vam je metabolizam brz a na njega utiču ove namirnice.

 

Evo šta da jedete da biste bili vitki (mršavi)

1. Žitarice

Žitarice su odlične ukoliko imate problema sa težinom. Zbog visokog sadržaja vode i vlakana učiniće da se dugo osećate sitim. Dodajte u njih suvo voće ili orahe i dobićete pravu energetsku bombu.

2. Proteini

Proteini su odlični za metabolizam. Zato umesto ugljenih hidrata (hleb, testenine) koristite ribu i živinsko meso, mahunarke, jaja i niskokalorične mlečne proizvode.

3. Voće

Vitke osobe jedu 1-2 porcije voća u toku dana. Voće je niskokalorično, puno je vlakana i vode pa daje osećaj sitosti, a ne goji.

4. Biber

Dodajte svom jelu crveni ili kajenski biber i kilogrami će početi da se tope! Tako bar navode neka od novijih istraživanja. Biber suzbija apetit i ubrzava metabolizam.

5. Bademi, orasi, indijski orasi, pistaći i kikiriki

Bogati su proteinima, vlaknima i nezasićim masnim kiselinama pa čine da se osećate sito. Ipak, da ne biste uneli višak kalorija, njihov unos treba ograničiti na: 20-ak badema, 14 oraha, pistaća i indijskih oraha ili 28 kikirikija dnevno.

6. Kokice

Ako ne možete bez grickalica, umesto čipsa izaberite kokice! Naravno, one treba da budu pečene bez ulja ili putera, eventualno im dodajte malo maslinovog ulja i morske soli. Nisko su kalorične a daju osećaj sitosti.

7. Crna čokolada

Crna čokolada ima intenzivniji ukus od obične čokolade. Zato vam je potrebna manja količina da biste prestali da osećate želju za slatkim. Tako će i unos kalorija biti minimalan. Osim toga, tamna čokolada ima i niži indeks masti.

Da li ste znali?

Ljudi često misle da su gladni kada su žedni! Vodu ne treba piti kada osetite da ste žedni jer tada ste već dehidrirali, već po malo tokom celog dana. Takođe, ukoliko želite da smršate dobro je da pre jela popijete 1-2 čaše vode. Na taj način popunićete želudac i poješćete manje hrane nego obično. Slično se dešava ako za ručak ili večeru pojedete supu.

Top savet: Ne preskačite doručak!

Osobe koje preskoče ovaj obrok često imaju problema sa kilogramima. Doručak je jako važan jer pokreće metabolizam i sprečava moguće prejedanje zbog velike gladi kasnije u toku dana. Ako nemate vreme da ga ujutru spremate, pojedite neko voće i popijte jogurt.

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest-Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *