Saveti za razlikovanje original i kopije parfema

Čak i onda kada se savršeno dobro razumete u robne marke parfema i u mirisne note koje su karakteristične za određenu vrstu parfema, ni tada niste pošteđeni rizika da prilikom kupovine parfema budete prevareni i da umesto originalnog proizvoda za svoj novac dobijete kopiju. Proizvođači kopija parfema, toliko su usavršili “svoj zanat”, da bez maksimalno uložene predostrožnosti i pažnje prilikom planiranja i obavljanja kupovine, veoma lako možete postati njihova žrtva.

Kako bi smo sprečili da se to dogodi, ili kako bi smo tu mogućnost bar sveli na minimum, odlučili smo da sa vama podelimo nekoliko važnih saveta koji će vam pomoći da razlikujete original od kopije parfema.

Kako razlikovati original od kopije parfema?

Izbor prodajnog mesta:

Prvo i osnovno pravilo, jeste da parfem treba da kupujete na proverenim prodajnim mestima. Zato, preporučujemo da specijalizovane prodavnice parfema, odnosno parfimerije uvek budu vaš izbor. I ako je u njima cena parfema ponekad za nijansu veća u odnosu na cenu na koju bi ste možda naišli prilikom kupovine kod preprodavaca, ta razlika je ipak zanemarljiva kada u obzir uzmete kvalitet proizvoda.

Ukoliko se u nekom slučaju iz bilo kog razloga odlučite za kupovinu parfema van parfimerije, potrudite se da to bude na mestima, za koja ste dobili kvalitetnu preporuku.

parfem original

Testiranje proizvoda:

Pre nego što se odlučite za kupovinu određenog parfema, obavezno od prodavca zatražite da isprobate tester parfema koji kupujete. Ukoliko u mirisu testera pored mirisne note parfema osetite koncentraciju alkohola, znajte da nije reč o originalnom parfemu već o kopiji.

Mirisna kompozicija originalnog parfema, uvek je sastavljena tako da se sastoji iz bazne ili baznih, iz srednje ili srednjih i iz gornje ili gornjih mirisnih nota. Te mirisne note složene su tako da imaju formu savršeno složenog mirisa iz kojeg se ni minimalno ne izdvaja miris alkohola. Dakle čim u mirisu parfema osetite miris alkohola, budite sigurni da parfem nije original već kopija.

parfem

Osobine ambalaže:

Originalan parfem, uvek je ambalažiran u čvrstoj kartonskoj ambalaži koja je obložena, odnosno zatvorena folijom ili plastičnim omotačem (ukoliko se radi o parfemu koji se prodaje u kompletu sa drugim parfemskim proizvodima, recimo parfemski mlekom za telo ili parfemskim gelom za tuširanje).

[adsense_inserter id=”12825″]

Ono što je takođe karakteristično za ambalažu originalnog parfema, jeste to da je unutar nje, bočica parfema smeštena tako da savršeno pasuje. Drugim rečima, ne postoji prostor između bočice parfema i kartonske ambalaže. Isto pravilo, odnosi se i na odnos poklopca bočice i same bočice. Poklopac na originalnom parfemu, mora savršeno da pasuje na bočici. To znači da ne sme da stoji labavo niti toliko čvrsto da ne može normalnim povlačenjem da se skine.

Takođe, sama bočica originalnog parfema, uvek mora biti kompaktno obojena. To znači da se dno bočice po boji nikada ne sme razlikovati u odnosu na ostatak bočice.

Svako odstupanje od ovih pravila, ukazuje da se ne radi o originalu, već o kopiji parfema.
ambalaza originalnog parfema

Serijski broj:

Na svakoj bočici originalnog parfema, na dnu mora postojati serijski broj izražen kroz tri ili četiri cifre. Taj broj, mora se podudarati sa serijskim brojem koji je utisnut ili uredno odštampan na kartonskoj ambalaži.

*************************************************************************

Pratite svoj omiljeni ženski portal i na društvenim mrežama:

YouTube, Facebook, Instagram, Twitter.

*************************************************************************

_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
error: Content is protected !!