Kada govorimo i nezi kože, kreiranje skincare rutine sada spada u osnovnu ličnu negu i higijenu, baš kao što je to pranje zuba. Koristimo tonike, serume, kreme, zaštitne faktore, svakodnevno, uz maske, pilinge i alatke na nedeljnoj bazi. Broj preparata koji bi trebao da nam održi kožu lica lepom i mladolikom je sve veći. Ali, da li ste znale da telo i vrat čine svega 5% površine kože tela? Ovo ostavlja ostatak vaše kože, koja ima identične potrebe, bez adekvatne nege. Zato je u poslednje vreme primetan porast interesovanja za kožu tela, kroz sve veći broj brendova i preparata koji se specijalizuju da pruže podjednaku negu i vašem telu.
Zašto smo odjednom postali opsednuti negom tela?
Osim holističkog pristupa, koji je uzeo sve većeg maha, i ”everything shower” trend sa TikTok-a ostaje značajan faktor koji utiče na ponašanje kupaca. Mnogi brendovi su primetili značajne poraste prodaje prethodne godine, barem što se tiče kategorije nege tela, uprkos njihovom lansiranju preparata za negu kože ili kose. Ušli smo u ”zlatno doba” za negu tela, možemo se složiti.
Zašto je vašem telu potrebna skincare rutina?
Koliko god je primamljivo da nanesete omiljeni antioksandtni serum na šake i grudi ili kremu za lice na ruke i noge, ipak postoji razlog zašto body care proizvodi postoje. I to nije samo zato što ćete na ovaj način jako brzo potrošiti preparate za negu lica na telo. Koža na licu ima gušće raspoređene lojne žlezde, u poređenju sa kožom tela, i zato su proizvodi za lice generalno formulisani sa lakšim teksturama. Zato su gušće kreme i losioni neophodni da bi koža tela bila adekvantno hidrirana i negovana.
Koža na telu je takođe osetljivija na suvoću i iritaciju, koju mogu uzrokovati neki aktivni sastojci, poput retinola i salicilne kiseline. Aktivni sastojak mora biti modifikovan kako bi delovao na kožu tela, u odnosu na kožu lica. Koža na telu obično ne može tolerisati istu jačinu ili vrstu reitnola, kao na primer, lice. Mnogi brendovi su zato formulisali bodycare proizvode sa nežnim sastojcima, specifičnim za telo, kako bi zagladili kožu ruku i nogu.
Aktivni sastojci kao poslednji trend
Aktivi u nezi kože su se dokazali kao veoma uspešni – pretraga za retinolskim losiona za telo je porasla za preko 13.1% od 2022. Interesovanje potrošača za hemijsku eksfolijaciju je prešla sa vrat ai lica na ostatak tela, uključujući kupke i pilinge sa AHA i BHA. Najčešći problemi koje ovi preparati rešavaju su urasle dlake i teksturisana koža.
Tu spadaju i hidrirajući serumi, koji se nanose na kožu odmah posle kupanja, kako bi se zaključala sva ta hidratacija iz obične vode. Lagani serumi dostavljaju hidratantne sastojke mnogo dublje u kožu, a suše se momentalno, što vam skraćuje vreme jutarnjeg spremanja.
Povezano – Bodycare trend – aktivni sastojci u nezi tela
Nega šaka i stopala
Iako luksuzne kreme za ruke nisu nove na beauty horizontu, moderne opcije uključuju ne samo lepa pakovanja i luksuzne mirise. Aktivni sastojci, poput retinola i niacinamida samo ”iskaču” iz novih formulacija krema za ruke, a oni su posebno dobri da neutrališu uticaj životne sredine na kožu šaka (UV zrake, zagađenje itd). Setite se da ruke prve pokazuju znakove starenja. Mnoge kreme za ruke sada sadrže i SPF faktore, koji pružaju zaštitu koži ruku.
Revolucija čvrstih sapuna za telo
Osim kultnog Dove Beauty Bar sapuna, nije postajala značajnija inovacija kada je reč o sapunima za telo…sve do sada! Mngi brendovi su videli potencijal za inovaciju u ovom polju, šireći ulogu sapuna od čišćenja, do čvrstih losiona za telo i pilinga. Zato su mnogi brendovi izbacili čvrste losione za telo, koji se mnogo lakše mažu nego klasični tečni losioni, i daju prelepo iskustvo. Ovaj tip preparata takođe eliminiše potrebu za spoljašnjim plastičnim pakovanjem, a formule ne sadrže vodu.
Mirisna kozmetika za telo je opet u fokusu
Dok su mnogi skincare brendovi za lice fokusirani na kreiranje opcija bez mirisa, industrija nege tela se baš sada fokusira na što lepše mirise. Dok se industrija nege lica sklanja od mirisa, jer oni mogu iritirati nežnu kožu lica, ljudi ipak žele da im nega za telo miriše što luksuznije. Kako bi se takmičili sa industrijom parfema (koja obično nudi parfimisane proizvode poput krema za ruke i ulja za telo), bodycare brendovi sada lansiraju proizvode sa primarnim fokusom na miris.
Pročitajte još i – ”Everything shower” trend sa TikTok-a pruža kućni SPA ugođaj
_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
Ostavi odgovor
Vidi komentare