3 stvari koje NIKAKO ne treba da radite ako želite da SMRŠATE

By  |  0 Comments

Sa lepim vremenom i laganijom garderobom, javlja se i želja da izgledamo vitkije. Ako želite da smršate, ove 3 stvari nikako ne smete da radite jer vas one sprečavaju da postignete svoj cilj.

Ako želite da smršate nemojte da:

1. Preskačete doručak

Doručak zaista jeste najvažniji obrok. Nikako ga ne preskačite bez obzira što možda stalno žurite i nemate vremena za njega. Pripremite ga prethodne večeri i tako olakšajte sebi. Uvedite ovu zdravu naviku. Preskakanje doručka vodi ka neizbežnom umoru tokom dana jer mozgu i telu nestaje energije za pravilno funkcionisanje.

Ako započnete dan bez doručka a želite da oslabite, šanse za to su vam minimalne jer ćete na taj način dodatno usporiti metabolizam. Tako da je uvođenje pravilnog i izbalansiranog doručka vodi ka gubitku težine. Takođe, to uglavnom vodi i ka prejedanju za ručak i večeru.

Istraživanja ukazuju na to da osobe koje preskaču doručak imaju viši holestrol i insulin a to vodi ka pojavi srčanih bolesti i dijabetesa.

dorucak

2. Grickate između obroka

Ako ovo radite od gubitka kilograma neće biti ništa. Zaboravite na slatkiše i grickalice a uvedite zdrave namirnice koje će vam dati energiju kao što su lešnici i bademi.

grickalice

3. Ne pijete vodu

Kada god posegnete za nekom hranom, pre toga proverite da niste možda žedni a ne gladni. Zato pre nego što grickalica i slatkiša, popijte čašu vode i sačekajte 10-ak minuta. Možda ste ipak samo žedni.

Voda pomaže mršavljenje i ubrzava metabolizam. Osobe koje često piju vodu sagore čak i 30% kalorija više od osoba koje piju malo vode u toku dana.

voda

Izbacite ove 3 navike, ukoliko ih imate a želite da smršate. Uz pravilnu ishranu i fizičku aktivnost, kilogrami će početi da se tope.

vitko telo

Povezano: Hrono restrikcija – Najlakši put do idealne težine!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *