5-minutne vežbe za podizanje zadnjice i zatezanje butina – VIDEO

By  |  0 Comments

Zategnite donji deo tela i oblikujte zadnjicu i butine. Za ove 5-minutne vežbe nije vam potrebno nista od opreme.

6 vežbi u 5 minuta za čvrstu zadnjicu i zategnute butine

Svaka od ovih vežbi se radi po 40 sekundi a između njih se pravi pauza od 5 sekundi kada nikako ne treba stati već ostati u pokretu i skakutati u mestu.

Vežba broj 1 – Ski čučnjevi:

Približite nogu do noge i uradite duboki čučanj. Neka vam leđa budu ravna i gledajte napred, ne savijajte glavu.

Vežba broj 2 – Sumo čučnjevi:

To su isti čučnjevi kao kod prve vežbe ali sa „sumo“ položajem raširenih nogu. Vežbu takođe radite 40 sekundi.

Vežba broj 3 – „Pop“ čučnjevi:

Radite čučanj sa širenjem i skupljanjem nogu na stranu i dok ulazite u čučanj, jednom rukom dotaknete pod.

Vežba broj 4 – Zadržaj u čučnju:

Zauzmete položaj čučnja i u njemu ostanete 40 sekundi. Ne morate biti u dubokom čučnju, već koliko vam je prijatno.

Vežba broj 5 – Pulsirajući čučanj

Uđite u položaj čučnja i pomerajte se kratkim pokretima gore-dole, kao da pulsirate.

Vežba broj 6 – Skok čučnjevi:

Iz čučnja u skok i tako 40 sekundi.

Napomena:

Nakon ovih vežbi obavezno se istegnite!

 

Kako se rade ove 5-minutne vežbe pogledajte u videu:

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!