Green smoothies – fantastični saveznici vašeg zdravlja i lepote

By  |  0 Comments

Način na koji vodite brigu o svojoj ishrani, odnosno način na koji se hranite, predstavlja jednu od osnovnih karika u lancu vašeg zdravlja. A upravo lanac zdravlja, predstavlja jedan od važnih faktora koji utiču na lepotu. Kada on popusti ili izgubi određenu kariku, velike su šanse da će se to odraziti i na vašu lepotu. Drugim rečima, sačuvati zdravlje znači sačuvati i lepotu!
Zato, uz redovnu i što raznovrsniju ishranu, preporučljivo je bar povremeno uvrstiti i zelene kašaste sokove, odnosno green smoothies.

U čemu je tajna konzumiranja smoothie sokova?

Zeleni kašasti sokovi (smoothie), pripremaju se od zelenih delova svežih vrsta voća i povrća. U tim delovima voća i povrća sadržana je značajna količina hlorofila, biljnog sastojka koji je verovali ili ne po svom hemijskom sastavu samo po jednom jedinom atomu različit u odnosu na ljudsku krv. Svi oni korisni i zdravi elementi koji su uključeni u prirodan sastav vaše krvi, uključeni su i to u značajnim količinama u prirodan sastav hlorofila.

Energičan napitak za fenomenalnu krvnu sliku

Upravo za to je korisno konzumiranje smoothie sokova jer oni predstavljaju napitak koji direktno regeneriše krv. Samim tim, tako regenerisana krv, kružeći kroz organizam, hranljive sastojke koje sadrži prenosi do ćelija svih unutrašnjih i spoljašnjih organa i omogućava njihovu besprekornu funkciju. Odatle, jasno se zaključuje da i ćelije kože i sama koža imaju koristi od zelenih kašastih sokova.

Kako da napravite zeleni kašasti sok?

Recept 1:

Za pripremu zelenog kašastog smoothie soka po prvoj recepturi, potrebno vam je:

– 150 mililitara vode,
– 1 zelena kruška,
– 1 oljuštena banana,
– 1 list praziluka,
– 2 lista kelja,
– 2 lista spanaća.
–  blender.

*Napomena: Banana se koristi kao jedan od sastojaka za pripremu takozvanih Green (zelenih) smoothie sokova. Iako nije bukvalno zelena, odnosno nije zelene boje, banana je po svom nutritivnom sastavu srodna zelenom voću. Njen nutritivni sastav, razlikuje se od nutritivnog sastava crvenog voća (ili povrća).

Način pripreme:

Sve navedene sastojke dobro očistite i operite, a zatim ih ubacite u blender i što bolje izmiksajte. Tako izmiksan sok prespite nekoliko čaša, odnosno u nekoliko dnevnih količina i popijte ga u toku dana. Najbolje je da sok podelite na 2 količine i da jednu popijete ujutru pre obroka, a drugu uveče pred spavanje.

zeleni smoothie sa spanacem

Recept 2:

Potrebno vam je:

– 150 mililitara vode,
– 1 sveža zelena paprika,
– 2 zelene jabuke,
– 1 kivi,
– Pola vezice svežeg peršuna,
– 4 lista šargarepe,
– 2 lista sveže mente.

Način pripreme:

Sve navedene sastojke dobro očistite i operite, a zatim ih kao i u slučaju pripreme soka po prvoj recepturi, ubacite u blender i što bolje ih izmiksajte. kada ste to uradili, sok takođe podelite na nekoliko (najbolje dve) 2 količine i popijte ga u toku dana.

zeleni smoothie

Ono što ne bi trebalo da zaboravite, jeste da od predloženih receptura a pripremu ovih sokova slobodno možete odstupati u određenoj meri. Tačnije, predložene vrste zelenog voća i povrća, možete zameniti nekim drugim vrstama zelenog voća i povrća. Bitno je samo da vaš izbor uvek budu sveže i zelene namirnice.

Još jedan recept za green smoothie pogledajte OVDE.

*************************************************************************

Pratite svoj omiljeni ženski portal i na društvenim mrežama:

YouTube, Facebook, Instagram, Twitter.

*************************************************************************

 

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!