Upoznajte hrono ishranu – Jedite, mršavite i budite zdavi!

By  |  0 Comments

Želimo da vas upoznamo sa zdravim HRONO režimom ishrane dr Ane Gifing koji u veoma kratkom roku daje vidljive rezultate. Bilo da vas muči višak kilograma ili ako imate neki zdravstveni problem, visok holesterol, trigleciride, šećer. Rezultati su vidljivi već za mesec dana.


Hrono ishrana je nastala još davne 1986. godine u Francuskoj, ali dr Ana Gifing je sve prilagodila našim uslovima i podneblju, našim navikama i dovela je do savršensta. U hrono ishrani je samo važno da određene vrste namirnica jedete u određeno vreme dana. Ne morate se plašiti kalorija ako to pravilo poštujete. Veoma je važno da umirimo aktivnost pankreasa, pa bi se barem neko vreme trebalo uzdržavati od slatkiša, kolača i voća, da bi se insulinska aktivnost normalizovala.

Hrono doručak, ručak, večera

Hrono doručak

Dan započinjemo šoljom biljnog čaja sa limunom ili toplom limunadom. Doručak je najvažniji obrok u toku dana i on nam nosi ceo dan. Kao sto su nekad naše bake pripremale obilan dočurak tako ćemo i mi sad. Ujutro ćelije našeg tela zahtevaju energiju i tada masne ćelije otpuštaju uskladištene masti više nego u bilo u koje drugo doba dana. Doručak treba biti obilan i mešovit. Treba sadržati masti i spore šećere (žitarice) i u manjoj količini povrće kao svežu salatu.

Za doručak bez ikakvog straha možete jesti pržena jaja, šunku, slaninu čvarke (kojima znamo sastav, najbolje je domaće) razne pite, proje, integralne hlebove koje sami pravimo, puter, humus, tahini, ajvar, sir, kiselo mleko itd. I verovali ili ne uz ovakav doručak vi ćete svoje zdravlje dovesti do savršenstva imaćete više energije, bićete zadovoljni kilažom jer ćete se u vrlo kratkom periodu osloboditi viška masnih naslaga, bićete raspoloženiji i srećniji, a najvažnije nećete biti nezadovoljni i gladni.

hrono hleb

KLIK na foto: Pogledate recept za hrono hleb koji ne goji!

Zbog enzima za varenje ne bi trebalo doručkovati pre 7 sati ujutro i ne kasnije od 11 sati pre podne. Između svakog obroka treba proći najmanje 3 sata, idealan razmak između obroka je 5 sati. Takođe obroke nemojte nikad preskakati jer tako usporavamo metabolizam.

Hrono ručak

Za ručak jedemo proteine i povrće bez ugljenih hidrata, biramo jača crvena mesa, da nam duže drže sitost. Uvek prednost dajemo svežim salatama. Treba se odvići od teških kombinacija npr. meso sa krompirom, hleb i meso, testenine i meso itd. Jedino vreme kad su kombinacija proteina i ugljenih hidrata dozvoljene je jutro. Idealno vreme za ručak je između 13 i 15 časova, ali je obavezno.

Hrono večera

Večera treba sadržati lagane proteine kao što su riba, belanca, bela mesa i puno sveže salate koje su prelivene maslinovim uljem i limunovim sokom. Idealno vreme za večeru je oko 19 sati, ali ako nismo u mogućnosti dozvoljena su i veća odstupanja, važno je samo da to bude barem 2 sta pre spavanja.

sveza salata hrono vecera

Između obroka nemojte ništa grickati!

Da bi se lučio insulin uopšte nije potreban kompletan obrok, dovoljan je samo jedan jedini zalogaj da bi ovaj proces započeo. Svaki zalogaj dovodi do toga da prestaje oslobađanje masti i započinje ponovno skladištenje masti. Ako ste imali ovu naviku pod hitno je zaboravite, jer ona nije dobra i ako imate zadovoljavajaću kilažu.

Slatka užina u vidu hrono slatkiša, crna čokolada sa minimum 70 % kakaa, voće, suvo voće se jede između ručka i večere, ali samo ako imate željenu kilažu. U protivnom sva skrobna povrća kao i voće se izbacuju. Morate proći period restrikcije i poštovati pravila o kojima ćemo pisati u narednom tekstu.

Ovde imate primer nedeljnog hrono jelovnika čisto da vidite kako to u praksi izgleda: https://bobinehronocarolije.blogspot.com/p/predlog-jelovnika-za-7-dana.html

*************************************************************

Autor teksta:

„Upoznajte hrono ishranu – Jedite, mršavite i budite zdavi“, Blog Bobine hrono čarolije

hrono kuhinja bobine carolijeNisam kuvar po profesiji, ali ljubav prema kuvanju imam još od malena. Pravo zadovoljstvo sam pronašla od kako se hranim po hrono principima. Nije mi bitno samo da obrok bude ukusan već da to i na oko lepo izgleda. Sa velikim zadovoljstvom kuvam, slikam i delim recepte na blogu. Na osnovu svog iskustva želim drugima pomoći da izađu na pravi put zdravlja.

*************************************************************

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!