3 iznenađujuća razloga zašto vam se kosa masti: Nećete verovati!

By  |  0 Comments

Masna kosa je poput masne kože: to je prosto tako, često ne možete ništa promeniti. Nekad se pojačano masti zbog loših navika, tipa dlake (čitajte: tanka), hormonskog stanja ili neadekvatne nege. Koliko god da koristimo pročišćavajuće šampone, nekada nam se čini da šta god radili – kosa je i dalje masna. Zato vam donosimo 3 neverovatna razloga zašto se vaša kosa možda masti!

Ako se pronalazite među ova tri razloga mašćenja kose – vreme je da ih korigujete i uživate u normalnom pranju kose na svaka 3-4 dana – bez onog zalizanog izgleda već dan nakon pranja. Osim toga, prestanite da dodirujete kosu stalno – znamo da je to jedna od glavnih loših navika koja pojačava mašćenje i širi sebum po celoj dužini kose.

3 neverovatna razloga zašto vam je masna kosa

1. Hormoni

Znamo da su kontraceptivne tablete savremeni vid zaštite od neplanirane trudnoće, ali da li ste znale da one često mogu da uzrokuju pojačano mašćenje kose za koje nemate objašnjenje? Osim toga, svaka velika hormonska promena, poput PMS-a, trudnoće, ili hormonskog disbalansa pojačava lučenje sebuma. Ako ste primetili pojačano mašćenje kose u nekom od ovih stanja, konsultujte svog lekara, kako bi vas posavetovao.

Povezano: Evo gde grešite u nezi tanke i masne kose!

masna kosa

2. Vlažno vreme

Kada je napolju visok procenat vlage u vazduhu, naš skalp proizovdi više masnoće – to je jednostavno pravilo. Verovatno ste to primetili u kišnim jesenjim danima, kada se, osim naduvane kose borimo i sa masnim temenom dan posle pranja. Kako biste produžili vreme između dva pranja (posebno ako imate farbanu kosu), koristite suvi šampon, koji će upiti višak masnoće sa temena, dodati volumen, i uštedeti vam dosta vremena kada žurite.

masna kosa

3. Nizak nivo vitamina B

Vaš cilj je bujna, zdrava i sjajna kosa, koja ostaje čista i sveža duže vreme? Postarajte se da unosite što više namirnica bogatih vitaminom B, koji deluje preventivno na pojačano lučenje sebuma. Ako niste sigurni koje namirnice su bogat izvor ovog nutrijenta, to su: zeleniš, maunarke, meso, riba, jaja i hleb. Uz to možete dodati i suplemente vitamina B, ali samo uz zdravu ishranu. Promena ishrane uticaće na slabije mašćenje kose.

Kako biste smanjili mašćenje kose, predlažemo Revlon Intragen Sebum Balance šampon za regulaciju lučenja sebuma.

Pročitajte još i: Ishranom do lepše kose

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!