7 nezdravih navika u nezi KOSE koje treba da izbacite!

By  |  0 Comments

Zdravu kosu je teško očuvati, a još teže povratiti ako je na putu oštećenja. To je kruna koju nosimo svakog dana i zato treba da je tako i tretiramo: poput zlata koje dragoceno čuvamo. Ako ste na putu oporavka kose, ili je vaša kosa već zdrava, onda se potrudite da potpuno izbacite ove nezdrave beauty navike, koje se tiču nege kose!

Ove nezdrave navike štete vašoj kosi!

#1: Češljate mokru kosu

Nikako ne zaboravite da je kosa najslabija kada tek izađete iz kade. Češljanje mokre kose ili čak njeno uvrtanje u punđu ili rep dok je u vlažnom stanu je veliki NO-NO. Pustite kosu da se osuši na vazduhu barem 5 minuta, pa je tek tada raščešljajte detangle četkom ili češljem sa širokim zupcima koji neće oštetitit vlas.

nezdrave navike u nezi kose

#2: Trljate mokru kosu peškirom

Najveći broj ljudi istrlja kosu peškirom, čim izađe ispod tuša. Međutim – ovo je podjednako strašno za kosu kao i njeno češljanje dok je mokra. Grubi pokreti trljanja i abrazivni frotir će uzrokovati oštećenje i lomljenje kose u trenutku kada je ona najranjivija. Umesto trljanja peškirom, odaberite pamučnu majicu ili mikrofiber peškir kojem ćete nežno potapkati višak vode.

Povezano: Evo gde grešite u nezi tanke i masne kose!

#3: Ne koristite termičku zaštitu

Ako ste fan pegle, figara ili feniranja – onda znate da je zaštita kose od toplote jedan od najvažnijih zadataka za lepu i zdravu kosu. Pre nego što kosu „spržite“ visokim temperaturama kako biste je stilizovali – obilno je naprskajte sprejem za zaštitu od toplote.

Naša preporuka je Subrina Frizz-Fighter, sprej za termičku zaštitu kose koji ujedno i ispravlja frizz efekat.

frizz

nezdrave navike u nezi kose

#4: Spavate na kosi

Ne brinite, ne mislimo da treba da probdite celu noć, pazeći da ne oštetite kosu. Ali pravi način kako da spavate sa dugom kosom jeste da pređete na svilene ili satenske jastučnice, koje izazivaju najmanje trenja dlake. Poželjno je da kosu upletete u opuštenu pletenicu.

#5: Prečesto farbate kosu

Eksperit savetuju da je idealan vremenski razmak između dva farbanja 4-6 nedelja, bilo da se farbate same ili u salonu. Sve češće od toga će uzrokovati prekomerno oštećenje vlasi. Ako često farbate kosu, priuštite joj par par puta nedeljno kućni tretman dubinske hidratacije.

Povezano: Gusta kosa i najčešće greške u njenoj nezi

#6: Koristite pogrešnu četku za kosu

Postoji ogroman broj modela četki na tržištu, a svaka od njih je za specifičnu upotrebu. One sa sintetičkim iglicama su najbolje za gustu kosu sa debelom dlakom, one sa prirodnom dlakom su idealne za dame sa tankom ravnom kosom, dok su četke sa miksom prirodnih i veštačkih iglica odgovarajuće za gotovo sve tipove kose.

Kako biste očuvali zdravlje vaše kose, predlažemo da je češljajte najprodavanijim četkama za lako i bezbolno češljanje – THE WET BRUSH, s kojom možete češljati i mokru, i dečju kosu.

nezdrave navike u nezi kose

#7: Perete je vrelom vodom

Ako uživate u super dugim tuširanjima vrelom vodom – kosi tako činite više štete nego koristi. Vrela voda može da isuši kosu (ali i kožu), i da je liši preko potrebnih, prirodnih ulja. Ako vam je kosa sklona frizz efekatu, „antenicama“ koje štrče i dehidrataciji, obavezno snizite tempraturu vode za pranje kose.

Pročitajte još i: Farbanje kose – greške koje utiču na njeno zdravlje i boju

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *