Kako da vam kosa izgleda sveže posle treninga – bez pranja?

By  |  0 Comments

Ako ste predane treningu i održavanju kondicije, onda znate koliko vam kosa ne liči ni na šta nakon ovih aktivnosti. Zato nekad znamo da preskočimo trening, kako bi nam kosa bila lepa i sveža za izlazak posle. Zato smo vas skupili najbolje savete i trikove kako da vam kosa izgleda čisto i sveže, čak i posle sesije intenzivnog treninga, a da ne morate da operete kosu!

6 TOP saveta za svež izgled kose posle treninga

#1: Nanesite suvi šampon pre treninga

Pre nego što kosu vežete u punđu ili rep za trening, odvojte sekcije kose i naprskajte suvi šampon direktno u koren kose. Posebno obratite pažnju na deo kod korena vrata, jer se taj deo pojačano znoji. Suvi šampon će pomoći da se upije sva vlaga čim počnete da se znojite, tako da će ova rutina učiniti da vam kosa izgleda sveže i sređeno, čak i posle intenzivnog treninga.

suvi sampon

#2: Izaberite pravu gym frizuru

Očuvaćete kosu i njen izgleda, ako izaberete odgovarajuću frizuru koja je idealna za sportske aktivmnosti. Predlažemo: traku za kosu kojom ćete pokupiti kosu i vezati posle u rep, messy nisku punđu ili pletenice. Osim što ćete skloniti kosu kako vam ne bi smetala, ujedno ćete je posle lakše stilizovati.

Povezano: Lepe i fit – najpraktičnije frizure za teretanu

#3: Dvominutno feniranje za salonski izgled

Ako posle treninga idete na posao ili u izlazak, trebaće vam stilizovana frizura, koja ne otkriva da ste se do malopre znojili. Nanesite na kosu dodatni sloj suvog šampona i kreme za feniranje. Potom osušite kosu, i prebacite je preko glave. Nastavite da je fenirate sa okruglom četkom. Ovo će kreirati volumen u kosi, za salonski efekat.

Potom nanesite dodatno suvi šampon u predeo slepoočnica i dobro raščešljajte kosu za ispoliran i uredan izgled.

Predlažemo vam MoroccanOil Blow Dry koncentrat za feniranje kose.

kosa posle treninga

#4: Nosite zalizani rep ili punđu

Jedna od najpotcenjenijih frizura je zalizana punđa, koja odiše dozom elegancije i sofistciranosti. Umesto da se borite sa masnom kosom, prigrlite ovo (privemeno) stanje posle treninga! Začešljajte kosu ka nazad, i zakačite je u nisku punđu ili konjski rep. Nanesite par kapi silikonskog eliksira kako biste dobili taj preterani sleek izgled, poprskajte malo laka za kosu, da ukoritite antenice, i spremne ste!

Povezano: 3 načina da koristite šampon za suvo pranje

#5: Stavite šešir

Ako nemate luksuz da stilizujete kosu posle treninga, a ipak morate negde da izađete posle, prikrijte situaciju uz pomoć šešira ili kačketa. Ovo je najstariji trik koji postoji, ali je veoma efikasan! Posebno u ovim toplim danima, kada je šešir preko potrebna stvar ako provodite dosta vremena na polju. Osim toga, na ovaj način možete ispratiti razne fashion trendove.

kosa posle treninga

#6: Osvežite se parfemom za kosu

Idealan proizvod za post-fitness rutinu je parfem za kosu. Mirisni mistovi za kosu su specijalno kreirani da sadrže esencijalne vitamine i zaštitna svojsdtva, kako bi vaša kosa ne samo lepo mirisala, već izgledala dobro i sveža iznuta ka spolja. Parfemi za kosu obično sadrže i manje alkohola nego klasični parfemi za telo, što je sjajno, jer dobro znamo da alkohol isušuje kosu.

Pročitajte još i: Masna kosa – proizvodi i trikova za spas u zadnji čas

 

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *