Savršen dekolte: 3 vežbe za podizanje grudi

By  |  0 Comments

Čvrste i lepo oblikovane grudi su san svake žene i jedan od glavnih izvora ženskog samopouzdanja. Jednom delu ženske populacije, ovaj san je ostvarila priroda, dok drugi deo ženske populacije mora da uloži određeni trud kako bi pomenuti san postao java.

Trud koji je potrebno uložiti kako bi vam grudi izgledale savršeno, ogleda se u sprovođenju vežbi za podizanje grudi, koje su na svu sreću lako izvodljive čak i bez odlaska u teretanu, odnosno u kućnim uslovima i to uz upotrebu samo nekoliko svima dostupnih rekvizita.

Najbolje vežbe za čvrste grudi

Vežba 1

Stanite uspravno u položaj u kojem su vam stopala celom površinom oslonjena na pod odnosno čvrstu podlogu na kojoj stojite i prislonjena jedno uz drugo. Iz tog položaja, ruke stavite ispred grudi tako da su sastavljene dlanovima. Zatim, tako sastavljene dlanove, pritisnite jedan uz drugi što više možete i u tom položaju, pod tim pritiskom ih zadržite pet sekundi. Kada ste to uradili, opustite pritisak između dlanova, ali vodite računa da dlanovi i dalje budu naslonjeni jedan na drugi. Odmah po opuštanju pritiska između dlanova, ponovo pritisnite dlanove što više možete i ponovo u tom položaju ostanite pet sekundi pre nego što opustite pritisak između dlanova. Vežbu ponovite ukupno deset puta.

Povezano: Oblik brushaltera prema obliku grudi!

Vežba 2

Stanite uspravno u položaj u kojem su vam stopala celom površinom oslonjena na pod odnosno čvrstu podlogu na kojoj stojite i prislonjena jedno uz drugo. Zatim, uzmite tegove težine 1kg (po jedan teg u svaku ruku) i podignite ih tako da vam ruke budu ispružene ispred tela sa laktovima savijenim na gore. Nivo laktova, treba da bude u nivou ramena, a podlaktice treba da vam budu podignute pod pravim uglom u odnosu na nadlaktice. Iz tog položaja, ruke polako približavajte jednu ka drugoj sve dok se tegovi u njima ne dodirnu. Kada se tegovi dodirnu, ruke vratite u predhodni položaj i vežbu ponovite još devet puta, tako da bude ukupno deset ponavljanja. Ukoliko vam pri ruci nisu tegovi, kao rekvizit možete da upotrebite i nešto drugo, recimo dve flaše vode od po 1l.

Vežba 3

Zauzmite prvobitni položaj skoro identičan prvobitnom položaju u prethodne dve vežbe, ali ovog puta udaljite stopala tako da budu razmaknuta u širini ramena. Kada ste zauzeli takav položaj, uzmite elastičnu traku za vežbanje i jedan njen kraj uzmite u jednu, a drugi kraju u drugu ruku. Ruke postavite tako da su vam pravo ispružene ispred grudi. Iz tog položaja, traku rastežite što više možete u stranu i vraćajte je u prvobitan položaj. Vežbu ponovite ukupno deset puta.

Elastičnu traku za vežbanje, možete kupiti u svim bolje opremljenim prodavnicama sportske opreme ili je naručiti preko interneta i to po ceni koja se kreće u rasponu od oko hiljadu dinara do par hiljada dinara.

Nakon mesec dana ponavljanja ovih vežbi, primetićete prve rezultate i grudi će vam izgledati lepše i zategnutije, odnosno podignutije. Nakon što ste primetili prve rezultate, nastavite sa svakodnevnim vežbanjem.

Povezano: Savršen grudnjak: 5 znakova da nosite pogrešan!

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!