Parfemi sa mirisnom notom povrća su veliki parfimerski trend ove jeseni

parfemi sa povrćem

Bez sumnje, mirisi su dobili novo značenje wellness-a. Jedan od najpoznatijih svetskih proizvođača parfema, Symrise, je otišao toliko daleko da je u saradnji sa nutricionistima kreirao mirise koji zarobljavaju prirodne mirise pravog povrća (artičoka, karfiol, luk, šparfle, praziluk), kako bi ga parfimeri koristili u parfemima. Ne možemo poreći da su parfemi sa notama povrća popularni ove godine, a u nastavku saznajte više o ovoj temi.

Miris povrća u parfemima?

Teško je opisati ove mirisne note u parfemima – da li su slane? Da li će mirisati vašem okruženju na smoothie ili kompost? Da li ovi parfemi uopšte mirišu lepo? Kratki odgovor je DA. Ovi parfemi često mirišu sveže, svetlo i zemljano. To je obično koktel wellness-a i energije. Prve note su zelene i očaravajuće, a potom su omekšane voćkastom stranom.

Povezano: Parfemski trendovi za 2023. godinnu – miris kiše, novi florali i gurmanske note

Parfemi sa mirisnom notom povrća 

Povrće, baš kao i svaka druga nota može biti “gurnuta” da doda svežinu ili da kreira nešto biljno. Na primer, note šargarepe se dodaju za baršunasti i svileni osećaj, koji dodaje dubinu mirisu i blagi drvenasti efekat parfemu. U drugim parfemima, rabarbara daje osveženje.

Najčešće parfemske note povrća, pored šargarepe i rabarbare su: karfiol (daje zemljanu, mošusnu notu), zelena paprika, artičoke, luk, špargle, praziluk.

Povrće u parfemima kao dašak prirode

Ruku na srce, povrće je “odraslija” verzija gurmanskih mirisa poput šećerne vune, maršmeloua, i voća, koji nas podsećaju na “sugar rush” na dečjim rođendanima. Ali naravno, način na koji parfemi trigeruju neurone i evociraju emotivne uspomene su ono što ih čini moćnim self-care alatom. Parfemi sa povrćem vas inspirišu da “kopate dublje”. Zelene sveže biljke (bilo da se radi o povrću ili korenu) nas “vraćaju kući” i podsećaju na planetu Zemlju.

Parfemi sa mirisnom notom povrća 

Konekcija između povrća, prirodne i osećanja mira je takođe potvrđena studijom koju je sprovela kompanija prirodne kozmetike, Weleda. Tokom pandemije, oko 26.7 miliona ljudi uzgajalo je svoje povrće i voće, a čak 2/3 potvrdilo je da im je ovo “spajanje” sa prirodom pozitivno uticalo na njihovo raspoloženje.

Parfemi sa povrćem su zgodan podsetnik da se vratimo korenima, i da je njuškanje prirodnijih mirisa veoma moćno oružje za promenu raspoloženja.

Pročitajte još i: Niche parfemi – u čemu je njihova posebnost?

_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
error: Content is protected !!