Novi fitnes trend: Prkosite gravitaciji uz Bungee workout!

By  |  0 Comments

Možda ste primetili na društvenim mrežama video treninga gde su ljudi prikačeni bandži lancem: treniraju i lete kroz vazduh. Ova kombiancija plesa i fitnesa je zaposela sve društvene mreže. Bungee trening je veoma zabavan, iako nije nimalo naivan: sve što radite na ovim časovima mora biti fokusirano, jer konstantno vežbate uprskos tenziji bandži lanca. Saznajte sve o ovom trendy treningu u nastavku.


Šta je Bungee trening?

Bungee trening je mix plesa i fitnesa, kao i malo akrobatske zabave. Učesnici nose zaštitni pojas koji obuhvata i obe noge, a oko struka se vezuje za bandži lanac koji visi sa plafona. Postoje različite vrste bandži lanca, prema težini, visini i snazi osobe. On omogućava učesnicima da izvode različite manevre koje inače ne bi mogli, kao npr. sklekove na jednoj ruci, sa stopalima u vazduhu, ili letenje kroz vazduh i dočekivanje na pod.

Jednom rečju, bungee trening je čas izdržljivosti, kreiran oko vaše fantazije iz detinjstva da letite poput Spajdermena, sa ljupkošću akrobate, uz bit najpopularnije muzike.

Credit: @CSouza Fotografia

Šta radi za vaše telo?

Bungee trening je odličan trening izdržljvosti, a ujedno i full kardio trening. Na ovaj način zatežete skoro svaki mišić u vašem telu, fokusirajući se na snagu torzoa. Pošto je bandži lanac zakačen na donjem delu vaših leđa, dozvoljava vam da se krećete slobodno i izvodite inače fizički nemoguće pokrete.

Jak bandži lanac je moćna stvar za treniranje otpora tela, jer na taj način tonira i zateže mišiće. Vežbanje u vazduhu daje telu mogućnost za potpuni kardio trening, koji prkosi gravitaciji i težini tela.

Povezano: Oblikujte i zategnite zadnjicu uz ove lake vežbe

Credit: @Beauty Fly

Tok treninga

Cilj Bungee treninga  je da se krećete što je više moguće dok ste prikačeni na bandži lanac. Ovi treninzi počinju sa jednostavnim vežbama izdržljivosti (poput čučnjeva, plankova, sklekova…), koje polako prelaze prema aktivnijim vežbicama kao što su trčanje i skakanje. Cilj vežbanja je da se kombinuju brzopotezni, eksplozivni pokreti sa bandži lancem koji vas vuče nazad.

Povezano: Plank (izdržaj) vežba PROVERENO zateže celo telo – VIDEO

Koji su rezultati?

Bungee trening je odličan za izgradnju mišića i sagorevanje masti. Bandži lanac nosi deo vaše težine, tako da su klasične vežbe izdržljivosti poput sklekova i čučnjeva olakšani. Ipak, činjenica da se konstantno krećete, trčite i skačete znači da radite dosta vežbi niskog inteziteta. Ovo je odlično za aktiviranje nataloženih masti i njihovo sagorevanje. Takođe je odlično za poboljšanje pokretljivosti i fleksibilnosti – bandži kanap upija najveći deo udara na zglobove.

Credit: @worldat5

I na kraju…

Bungee trening je na samom kraju – veoma zabavan! Možete da letite po sali na bandži lancu, da trčite po zidovima, i da se osećate kao u bestežinskom stanju. To je jedan od najunikatnijih stilova vežbanja, ali i jedan od onih u kojima uživate – zabavljate se, a ni ne primećujete da zapravo naporno vežbate. Nadajmo se da će ovaj fitnes novitet zaživeti i kod nas.

Pročitajte još i: 5 stvari koje treba da radite nakon vežbanja

Video-snimak jednog bungee treninga možete pogledati na ovom linku:

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!