Kardio „jump“ vežbe koje „prže“ kalorije – Samo 10 minuta!

By  |  1 Comment

Spremite se da potrošite mnoooogoooo kalorija! Kardio „jump“ vežbe od samo 10 minuta će učiniti čudo sa vašim izgledom i kondicijom. Ovo je trening visokog intenziteta posle koga ćete se osećati fantastično.

10 minuta 15 brzih vežbi

Ovaj 10-minutni trening se sastoji od 15 vežbi od kojih se jedna više puta ponavlja a to je preskakanje vijače. Sećate se vijače? 🙂 Ona naprosto „prži“ kalorije.

Vežba 1:

Presakčite zamišljeno uže, tj.vijaču. Najbolji rezultati se postižu ako preskačete uže sa kolenima podignutim do sredine tela.

Vežba 2:

Čuveni „jumping jack“, skokovi sa istovremenim širenjem ruku i nogu.

Vežba 3:

Kratki skokovi naprd-nazad. I ova vežba ima svoju modifikaciju ako su vam skokovi naporni, zamenite ih pokretima trčanja.

Vežba 4:

Skokovi obema nogama sa strane na stranu ili ako vam je teško sa noge na nogu.

Vežba 5:

Ponoviti preskakanje vijače u brzom tempu.

preskakanje konopca

Vežba 6:

Kombinacija skokova i sklekova. Prilično je naporno ako niste u kondiciji, ali ima i svoju lakšu varijantu gde su skokovi isključeni.

Vežba 7:

Trčanje u stranu sa podignutim kolenima ili varijanta bez marširanja, ako vam je previše naporno.

aerobik

Vežba 8:

Duboki čučanj sa skokom koji može da se izuzme ako vam je teško.

Vežba 9:

Preskakanje konopca.

Vežba 10:

Skokovi iz čučnja.

Vežba 11:

Plesno-aerobni pokreti. Ova vežba će vas zabaviti, taman da izdržite trening do kraja.

Vežba 12:

Skokovi na stranu sa dodirivanjem poda.

Vežba 13:

Preskakanje konopca u brzom ritmu.

Vežba 14:

Istezanje nogu. Savijte nogu u kolenu i prislonite je na zadnju ložu. Istezanje je važno da ne biste dobili upalu mišića.

Vežba 15:

Postavite se u položaj planine i savijte malo jednu nogu u kolenu. Tako istežite naizmenično jednu po jednu nogu.

Pogledajte video za 10-minutni kardio „jump“ trening:

foto: Popsugar

Ne propustite: Super efikasne vežbe za donji deo tela – 10 minuta!

1 Comment

  1. Gale

    12.08.2016. at 09:51

    Što lažete ljude, svako ko ima iskustva u iskrenom i upornom pokušaju da sprži kalorije zna da nema ništa sa 10 minuta vežbanja. Najpre treba shvatiti da je ljudsko telo tako konstruisano da mnoge pumpe u ljudskom telu zapravo zavise od pokretanja mišića, zato, neka bude jasno – čovek je biće pokreta, i ono što je važno je celodnevno kretanje. Nema dobre cirkulacije (krvi a naročito limfe) bez napinjanja mišića. Dakle, setite se naših deka ili pradeka i koliko su oni bili aktivni tokom dana. Hodajte, ne koristite auto za sitnice, ne koristite lift. Šetajte, trčkarajte, obavljajte kućne poslove. Ako ništa, kupite male ručne tegove i dižite ih koliko god puta da se setite tokom dana, u raznim varijantama (simulacija nekadašnjeg celodnevnog rada). Radite burpise. Ne jedite slatkiše, zamenite ih voćem, voće je divno. Ne jedite beli hleb, kupujte isključivo integralni ili ga ne jedite uopšte. Koristite jela bez prženja u dubokom ulju. Jedite puno obilnih presnih salata, počnite sa njima pre glavnog obroka, i tek nakon jedne porcije pređite na glavni obrok. Nastavite sa salatom uz glavni obrok i njome završite obrok. Budite pametni, sami izračunajte koliko je teško sagoreti 200 kalorija, a koliko ih je lako uneti (jedna mala čokoladica, kašika ulja). Ako mislite da možete jesti šta želite a vežbanjem se zatim istrošiti verovatno imate nadprosečno nizak IQ. Ne jedite posle 18h. Spavajte 8h, ali lezite u isto vreme.
    Ako i želite ovaj gore predloženi program, onda ga proimenite kao finiš treninga sa tegovima koji je trajao najmanje 30 minuta, a kome je prethodilo zagrevanja od najmanje 5 minuta.
    I zapamtite, zdravlje se čuva dok ga imamo. Vežbanje drastično smanjuje rizike od raznih vrsta bolesti, pre svega kardiovaskularnih, kancerogenih i bolesti mišićno-skeletnog sistema.
    40-45 minuta dnevnog vežbanja nas ništa ne košta a mnogo nam daje.

    Želim vam puno mudrosti i radosti.

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!