8 načina da ubrzate metabolizam BEZ vežbanja

By  |  0 Comments

Ne možemo da osporimo značaj fitnesa i fizičke aktivnosti kao deo rutine za zdravlje i dobar osećaj u koži, ali ponekad smo lenji ili nemamo vremena za vežbanje. Dobre vesti su da ipak postoje zdrave navike koje možemo usvojiti, kako bismo ubrzali metabolizam i sagorevanje kalorija u cilju topljenja kilograma. Prema mišljenju stručnjaka – ovo su načini da ubrzate metabolizam BEZ vežbanja!

Ubrzavanje metabolizma – bez vežbanja!

1. Popijte dve čaše ledene vode čim ustanete

Sama voda podstiče vaš organizam na buđenje, dok hladnoća vode sitmuliše kretanje vode od unutrašnjih organa do perifernih mišića. Time se postiže brže pumpanje krvi što podiže vaš metabolizam za 1 do 2 procenta. Istraživanja su pokazala da konzumiranje 6 šolja veoma hladne vode na dan podstiče organizam da sagori više kalorije pokušavajući da zagreje vodu u telu do telesne temperature. Na ovaj način sagorevate do 50 kalorija na dan.

Ledena voda ubrzava metabolizam

2. Toplo-hladno tuširanje

Kontrastno tuširanje je ono koje započnete toplom vodom dva.tri minuta, a potom promenite temperaturu vode na hladnu, i to 30-45 sekundi. Iako nije prijatno, kontrastno tuširanje opušta krvne sudove tokom tople vase, a sužava ih tokom hladne. Ovo je odlično za pre spavanja, jer će nam dati kvalitetniji san i ubrzanje metabolizma.

Povezano: 5 načina da ubrzate metabolizam

3. Jedite ljutu hranu

Ljute papričice se povezuju sa smanjenjem gojaznosti i povezanih poremećaja, jer povećavaju oksidaciju masti i energiju u metabolizmu. Kajenska paprika na primer, podstiče varenje i crikulaciju krvi. Ona stvara toplotu u digestivnom traktu koja pomaže telu da čuva hranu mnogo efektivnije. Dodajte kajensku papriku u prahu salatama, supama i mesu za brži metamolizam.

papričice

4. Koristite cimet

Cimet je odliičan prirodni začin za ubrzanje metabolizma. Odličan je za stabilizovanje energije jer ne diže nivo šećera u krvi tako naglo i visoko. Osim toga, cimet pomaže kod stomačnih grčeva i mučnine. Napravite naviku da ga pospete po jutarnjem čaju ili kafi, tostu ili popodnevnoj užini.

5. Konzumirajte hranu bogatu vlaknima

Hrana bogata vlaknima tera organizam da naporno radi tokom procesa varenja. Ovo se dešava jer su vlakna nesvarljiva i samim tim beskorisna, ali telo troši veliku količinu energije kako bi ih svarila. Rezultat je pojačano sagorevanje kalorija. Birajte divlji pirinač, testeninu od celog zrna i mahunarke, za pravi kick vašeg organizma!

6. Jedite grejpfrut

Ne samo da sadsrži enzim koji pomaže sagorevanje masti, nego je grejpfrut sjajan izbor vitamina C i A – oba ova vitamina doprinose čistojoj koži, ujednačenom tenu i smanjenju tamnih kolutova oko očiju. Grejpfrut pomaže telu da razloži proteine kako bi ih efikasnije iskoritilo. Grejpftut dnevno je odličan boost vašem metabolizmu!

Grejpfrut

7. Pijte zeleni čaj

Zeleni čaj sadrži mnoge zdrave nutrijete i poznat je sredstvo za ubrzavanje usporenog metabolizma i gubitak kilaže. Naime, kofein i katehin iz zelenog čaja povećavaju brzinu metaboličkih procesa. Dve jutarnje šolje zelenog čaja uz dve čaše ledenog zelenog čaja tokom dana će vam dati dodatni termo-hladni efekat, maksimizijući rezultate sagorevanja kalorija.

Povezano: 3 pića za brže mršavljanje

8. Unosite omega-3 masne kiseline

Omega-3 masne kiseline pomažu vašem metabolizmu da se pokrene tako što balansiraju nivo šećera u krvi, smanjuju upale i regulišu metabolizam. Povezuju se sa hormonom leptinom koji utiče na brzinu sagorevanja masti. Omega-3 masne kiseline iz ribe, lešnika ili lanenog ulja pomažu gubitak kilograma.

Pročitajte još i: Tečna bomba: Sagorite masti preko noći – 2 napitka koja tope salo oko struka!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest2Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!