Vežbajte i tokom zimskih meseci

By  |  0 Comments

Verovatno ne poželite da vežbate kada je napolju hladno i tmurno. Ali čak i zimi, izlazak na svež vazduh će vas oraspoložiti, pa čak i poboljšati vašu koncentraciju. Obucite se slojevito, zagrejte se u kući pre nego što izađete da vežbate na hladnoću, zatim probajte ove zabavne aktivnosti tokom zimskih meseci koje vam lepotica.rs preporučuje. Uz malo kreativnosti i neku osnovnu opremu nije teško, a može biti i zabavno, da ostanete u formi tokom cele zime.

Hodanje/Planinarenje

Hodanje je jednostavno i zahteva samo tople i udobne cipele. Smanjićete stres, sagorećete kalorije, povećati cirkulaciju krvi, ojačaćete rad srca i pluća samo stavljajući jednu nogu ispred druge. Istražite park, šumu, planinu i poboljšajte zdravlje.

hodanje, planinarenje

Trčanje

Energično vežbanje kao što je trčanje usporava efekte starenja i pomaže da se odbranite od raznih bolesti. Trčanje po snegu je izvodljivo ukoliko imate adekvatnu opremu i pratite ovih pet pravila.

  1. Ne trčite kada je temperatura ispod 15 stepeni.
  2. Pronađite odgovarajuću stazu bez leda i previše snega.
  3. Obucite se za trening kao da je napolju 15 do 20 stepeni toplije jer će vam se temperatura povećati kada počnete trčati.
  4. Istuširajte se pre trčanja kako biste zagrejali mišiće.
  5. Ne zaboravite da pijete vodu jer ćete je izbaciti znojenjem iz organizma.

trcanje

Joga, pilates

Joga je odlična za opuštanje mišića i uklanjanje stresa. Pilates izgrađuje jake osnovne mišiće i poboljšava držanje tela.

pilates

Plivanje

Otiđite da plivate u obližnji zatvoreni bazen. Plivanje će ojačati vaše mentalno i fizičko zdravlje i bićete raspoloženiji od ljudi koji ne vežbaju.

plivanje

Kuglanje, ples

Društvene aktivnosti poput kuglanja ili plesa pokrenuće vaše mišiće i sagoreti kalorije, a zabava je zagarantovana.

ples

Stepenice

Sagorećete kalorije i smanjiti rizik od srčanih bolesti ako umesto lifta ili pokretnih stepenica izaberete da se penjete ili silazite niz obične stepenice. Trčanje ili hodanje gore i dole stepenicama u vašoj kući ili zgradi priuštiće vam odličnu kardio vežbu i ojačati noge.

Pored nabrojanih aktivnosti, naučite neki od zimskih sportova kao što su hokej, klizanje i skijanje. Ovo su malo skuplji i zahtevniji sportovi jer zahtevaju adekvatnu opremu i dosta vežbe, ali će vam se napor isplatiti jer ćete prilikom učenja ovih sportova sagoreti kilograme veoma brzo. Takođe, okupite društvo, iznajmite salu za mali fudbal, košarku, rukomet. Vežbajte kod kuće bar 30 minuta dnevno – radite trbušnjake, čučnjeve, sklekove. Izađite napolje i igrajte se, pravite Sneška Belića, grudvajte se ili sankajte.

grudvanje

*************************************************************************

Pratite svoj omiljeni ženski portal i na društvenim mrežama:

YouTube, Facebook, Instagram, Twitter.

*************************************************************************

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *