Idealne vežbe za vaš horoskopski znak

By  |  0 Comments

Ako vam je mrsko da idete u teretanu ili trčanje volite više od dizanja tegova, vaš horoskopski znak može biti zaslužan za to. Astrolozi su uzeli u obzir sve vaše karakteristike i odredili idealne vežbe za vaš horoskopski znak pomoću kojih ćete lako skinuti višak kilograma.

Pogledajte koja vrsta fizičke aktivnosti bi bila idealna za vaš horoskopski znak.

Vežbanje prema horoskopu

OVAN

Ovan je nezavisan znak i najviše samopouzdanja ima kada radi sam. Ako pripadate ovom horoskopskom znaku, odlučite se za trening kod kuće – internet je prepun fitnes instruktora koji će vas motivisati preko ekrana laptopa da pravilno radite vežbe koje aktiviraju više mišićnih grupa, ali i srce te pluća i oblikuju celo telo.

BIK

Bik je poznat po svojim čvrstim stavovima što je idealno za intenzivan treninge kao što je P90X program. Možete da radite vežbe kod kuće ili u obližnjoj teretani ako ste raspoloženi za druženje ili ste takmičarskog duha. Nakon 3 meseca svakodnevnog vežbanja pilometrije, vežbi s otporom, kardio treninga, borilačkih veština ili joge, oslabićete i razviti mišićnu masu.

BLIZANCI

Ako pripadate ovom horoskopskom znaku, zgrabite drugaricu i pravac na zumba ples. Ovaj način sagorevanja kalorija, sticanja kondicije i zatezanja mišića, zadovoljiće potrebu osobe rođene u znaku Blizanaca za druženjem i zabavnim treningom.

joga

Pogledajte i: Zašto je joga bolja od teretane!

RAK

Rakovi su čudni po pitanju treninga jer žele nešto što će testirati njihovu snagu, ali u isto vreme ih i opustiti. Pure Barre trening je idealan za ovaj horoskopski znak jer se oslanja na izometričke (statičke) vežbe, nakon kojih sledi istezanje, a koncentracija potrebna za izvođenje ovog tipa treninga razbistriće vam glavu.

LAV

Lav žudi za iskazivanjem snage te je dizanje tegova najbolja vrsta fizičke aktivnosti za ovaj horoskopski znak. Bez obzira da li želite zategnuti telo, izgubiti telesnu masu ili razviti mišiće, dizanje tegova može pomoći u poboljšanju svakog aspekta vašeg fizičkog zdravlja.

DEVICA

Device teže savršenoj ravnoteži uma i tela te je za ovaj horoskopski znak idealan trening koji kombinuje fizičku i mentalnu snagu kao što je Tai Chi. Ova tradicionalna kineska metoda vežbanja sastoji se od kombinacije borilačkih veština i meditacije u pokretu. Vežbanjem Tai Chija telo se prirodno čisti od toksina i stresa, a um se opušta.

VAGA

Vaga žudi za ravnotežom u životu te režim vežbe ovog horoskopskog znaka mora biti jednako fokusiran na sve delove tela. Kružni trening je idealan za osobe rođene u ovom znaku, a žele da se reše sala i očuvaju mišiće. Sastoji se od niza različitih vežbi (sklekovi, čučnjevi, propadanja, izdržaj…) koje se rade jedna za drugom, bez pauze u terenati, kod kuće ili u dvorištu.

ŠKORPIJA

Svoju eksplozivnu ličnost Škorpije će zadovoljiti pomoću boksa visokog intenziteta. Iako je boks jedan od fizički najzahtevnijih sportova na svetu, serija snažnih udaraca će vam razviti snagu, dati kondiciju, naučiti vas samokontroli i ojačati vam koncentraciju. Ukoliko želite poboljšati vaš izgled, trenirajte 3 puta nedeljno i  vrlo brzo ćete videti rezultate.

vežbe za stomak

Pogledajte i: Kako da imate ravan stomak!

STRELAC

Smeh joga zvuči blesavo, ali će osobama rođenim u ovom znaku pomoći da se povežu sa ljudima, postanu obzirni i nesebični. Ovaj tip treninga je više od socijalne koristi, nego fizičke prirode. Ipak, smeh joga će stimulisati krv da struji pomoću blagih vežbi disanja i istezanja.

JARAC

Ovaj horoskopski znak poznat je po svojoj ambicioznosti te je za Jarca trčanje maratona idealan vid treninga. Najbolje je da počnete džogirati, oko 30 minut, do 3 puta nedeljno. Lagano pojačavajte tempo i dužinu kako bi džogiranje preraslo u trčanje.

VODOLIJA

Vodolije su veliki individualci i retko slede pravila. Ako pripadate ovom horoskopskom znaku, iako će vas mišići boleti nekoliko dana nakon prvog treninga, vežbanje na šipci – ples oko šipke, eng. pole dance – garantuje vam snagu celog tela i efikasno mršavljenje.

RIBE

Za Ribe je Bikram joga apsolutno savršen tip vežbanja. Sastoji se od 26 različitih poza i 2 vežbe disanja koje se praktikuju u prostoriji zagrejanoj na oko 40 stepeni Celzijusa. Vruća atmosfera čisti telo od toksina, potiče sagorevanje masti i jača mišiće. Važno je da telo hidrirate sa dosta vode i da nosite pamučnu odeću tokom treninga.

Povezano: Totalni hit: Vežbanje – speluj svoje ime!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!