Posle zaista turbulentne godine, smatramo da nam je potreban potpuni beauty makeover u 2021! Naše beauty rutine nisu bile imune na efekte 2020. godine: saloni su bili zatvoreni, a mi smo morale postati naši sopstveni frizeri, kozmetičari, manikiri. U 2021. beauty prioriteti se menjaju – eksperti predviđaju neke nove beauty trendove u kozmetičkoj industriji, koji će dominirati u ovoj godini. U nastavku saznajte koji su to trendovi!
Beauty trendovi u kozmetičkoj industriji za 2021.
#1: Transparentni skincare proizvodi
Skincare brendovi koji su se okrenuli transparentnosti i “clean” konceptu dobijaju sve veću popularnost. Potrošači žele da znaju šta se nalazi u njihovim kremama i serumima, i imaju puno pravo na to. Ovo je pokrenulo pritisak na kozmetičke kompanije da se okrenu održivim formulama, bilo da se radi o pakovanju, formulaciji ili drugim segmentima proizvoda.
#2: Zaštita od plavog svetla ekrana
Zbog pandemije, sve u našem životu je prešlo na digitalne platforme. Razarajući efekti plavog svetla ekrana na kožu nisu tajna, ali kozmetičke kompanije otkrivaju inovativne sastojke koji mogu neutralisati ove štetne efekte. Sastojci poput biljke rubiginosa, licochalcone A, kurkume i algi su istraženi sastojci koji su često u formulacijama seruma i maski koje štite od razarajućeg dejstva plave svetlosti sa ekrana.
Povezano: Mobilni telefon šteti vašoj koži na ovih 5 načina!
#3: Proizvodi protiv “maskni”
Maske za lice su postale deo naše “nove normale”, a sa njima dolaze i problemi sa kožom poput akni, iritacije, pojačanog mašćenja itd. Od umirujućih sprejeva za lice, do maski na bazi cinka i spot tretmana, u ovoj godini videćemo najezdu novih proizvoda protiv “maskni”.
#4: Tečni mat karmini
Posle kraće ere sjajeva i kremastih karmina, u 2021. vratićemo se dobrim, starim mat tečnim karminima. Transfer-proof šminka je glavni lajtmotiv COVID-19 pandemije. Tečni mat karmini se na velika vrata vraćaju ove sezone. Žene sve više žele da im karmin ostane tokom celog dana na usnama, bez brige da li će se preslikati na masku.
#5: Skinimalism
U godini nakon pandemije, no-make-up-make-up trend je ponovo aktuelan. Kozmetika za negu se sada koristi kao šminka, koja poboljšava prirodni sjaj i teksturu kože. Ljudi menjaju svoje komplikovane skincare rutine, sa svega nekoliko efikasnih preparata, koji dozvoljavaju koži da sija i pokaže svoju prirodnu teksturu.
Povezano: Jutarnja i večernja rutina nege – ista ili različita?
#6: Zdravlje mikrobioma kože
Mikrobiom kože je “must-have” izraz u beauty industriji godinama, ali ove godine se očekuje pravi boom probiotičke nege. Mikrobiom je ekosistem mikroorganizama, koji naseljavaju površinu naše kože i čine značajan deo njenog odbrambenog sistema. Ove godine, videćemo proizvode koji kombinuju probiotike i prebiotike, kako bi što efikasnije balansirali mikrobiom.
#7: Kozmetičke procedure za “zoom” kožu
Meseci gledanja u monitor, zbog video-poziva i online sastanaka, su uzeli svoj danak. Ne pričamo samo o digitalnom umoru, već i o “Zoom Face” konceptu. Ove godine očekuje se porast zahteva za kozmetičke procedure, koje rešavaju probleme kože poput lepezastih bora u uglovima očiju, kesica ispod očiju, i bora na čelu. Osim toga, u porastu su i zahtevi za blefaroplastiku, odnosno, hiriruško zatezanje kapaka. Ako su i vama oči otečene od konstantne upotrebe mobilnog telefona i računara, najpre isprobajte kreme na bazi kofeina, koje će smanjiti otok i posvetili podočnjake.
Povezano: FILERI – popunjavanje bora, povećanje volumena usana i obraza, vrste filera: ZA i PROTIV
#8: Anti-bakterijska nega kose
Imajući u vidu da prosečna osoba dodirne svoju kosu 10 puta u toku sat vremena, onda sigurno verujete da je svačija kosa domaćin čitavim kolonijama bakterija i virusa koje ne možete videti. Određeni brendovi su već počeli da razvijaju antibakterijske proizvode za kosu (šampone, sprejeve za čišćenje itd), sa anti-mikrobnim dezinfikujućim agensima koji uklanjaju bacile, dok ujedno čiste kosu od prljavštine.
#9: Nega kože zasnovana na biljkama
Najpopularniji kozmetički sastojci prošle godine bili su bakučiol, gotu kola (centella asiatica), hamamelis itd. Ujedno su bili i najtraženiji sastojci, na Google pretraživaču. Zato eksperti predviđaju da će plant-based skincare postati pravi hit u 2021. Sa porastom ekološki osvešćenih potrošača, mnogi brendovi uvode plant-based proizvode.
#10: Vraćanje prirodnoj teksturi kose
Low-maintenance frizure su novi hit, sudeći prema predvđanjima hair stručnjaka. Pegle za kosu i fenovi su prošlost (samo za neke momente) – jer se prirodna tekstura kose vraća na scenu! Osim toga, pletenice su opet popularne: različiti tipovi pletenica (dutch, bubble braids, bokserske pletenice) su zaštitna frizura, laka za održavanje, a ujedno i glamurozna.
#11: Pojačana higijena
Sapuni i dezificijensi za ruke nisu najglamuroznija beauty kategorija, ali su neophodnost. Beauty brendovi će i u ovoj godini nastaviti da u svoju ponudu uvode i ove, bazične proizvode za negu, ali na luksuznijem nivou (Byredo, Diptique…). Ne samo da se radi na lepšim mirisima i pakovanjima, već su i formulacije unapređene (više hidratantne) za kožu. 2020. je bila godina agresivnih sapuna i gelova za dezinfekciju. Ovo će se promeniti u 2021. kada će beauty industrija balansirati sa formulama koje su manje iritirajuće za mikrobiom.
Pročitajte još i: Otkrivamo koji su to najefikasniji ANTI-AGING tretmani lica
_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
Ostavi odgovor
Vidi komentare