7 najboljih saveta za nošenje ŠTIKLI – bez bola!

By  |  0 Comments

Visoke štikle imaju moć da se žena u trenutku oseti samopouzdano, sexy i stylish, ali ne bez cene. Od žuljeva, do bolnih stopala, jednostavno prihavatamo sve neželjene efekte nošenja štikli. I dok je ponekad sve ovo vredno bola, tu smo da vam kažemo da ipak ne treba da trpite zarad stila. Ovi genijalni saveti za nošenje štikli učiniće ovu obuću udobnom i nosivom – bez bola!

Kako da vas ne bole noge u štiklama?

Savet #1: Odaberite odgovarajući broj cipela

Najčešća greška zašto žene bole noge u štiklama jeste ta da ne odaberu odgovarajući broj cipele. Veličina stopala se menja tokom godina, čak i za ceo broj, posebno posle porođaja. Idite kod profesionalnog obućara, koji će vam premeriti stopalo i odrediti broj. Takođe premerite gazište u širinu i dužinu kada kupujete nov par.

štikle

Savet #2: Zalepite treći i četvrti nožni prst zajedno

Ovo će zvučati neobično, ali ako zalepite uz pomoć hanzaplasta treći i domali prstić na stopalima, smanjićete bol od nošenja štikli. Naime, tu se nalazi nerv koji se deli između trećeg i četvrtog prstića, koji uzrokuje bol kada se izvrši pritisak na njega (kao kada nosite štikle). Samolepljiva traka pomaže da se smaji pritisak na nerv.

Savet #3: Izbegnite štikle sa tankim đonom

Tanki đonovi na štiklama gotovo uvek izazivaju bol u tabanima. Ako već nosite šikle, odaberite model koji ima deblji đon ili čak platformu, koja će neutralisati pritisak dok hodate. Gumirani đon takođe upija taj pritisak, zato je to jedan od najidealnijih đonova za cipele na štiklul.

Povezano: Kako da vas više ne steže uska obuća?

Savet #4: Birajte što zatvorenije cipele na štiklu

Što su cipele na štiklu zatvorenije gore, to je bolje za vaše stopalo. Setite se, ponekad su čizmice sa štiklom toliko udobne da bez problema izdržite ceo dan. Zato birajte letnje štikole sa kaišićima ili pertlama, koje se kače na risu. Tako ćete dodatno osigurati stopalo i ublažiti bar malo bola, a ujedno izbeći žuljeve.

štikle

Savet #5: Ulošci za štikle pomažu

Ako često nosite štikle, onda vam savetujemo da uložite u silikonske umetke za cipele, koje značajno umanjuju bol i pritisak na stopalo. Pošto su napravljen od silikona, držaće vaše stopalo fiksirano, tako da se nećete klizati, a to ujedno znači manje trenja i žuljeva.

Savet #6: Što je štikla deblja – to je udobnija

Štikle za izbegavanje su definitivno stileto štikle. To su one tanke visoke štikle poput igle, koje su neverovatno sexy, ali podjednako bolne. Zbog njih vam stopalo nije fiksirano. Stileto štikle su idealne za posebne prilike, ali za svakodnevno nošenje radije birajte što deblju štiklu.

Povezano: Obuća i odeća zbog koje vas bole ledja

štikle

Savet #7: Napravite pauzu

Ako vam prilika i lokacija to dozvoljava, tokom dana slobodno „odmorite“ stopala i izujte štikle barem na pet minuta. Istegnite stopala i prstiće, i malo hodajte bosi. Ova pauza će vam prijati sigurno, da izdržite do kraja dana.

Pročitajte još i: Visoke štikle = problemi kičmom, noktima, kožom…

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *