Vežbanje za one koji ne vole klasične treninge – 3 predloga

By  |  0 Comments

Vežbanje je podjednako važno za sve generacije i nekima je ono stil života. Ali šta je sa onima koji ne vole da vežbaju? Kako da se pokrenu? Mi vam predlažemo 3 aktivnosti od kojih vam bar jedna sigurno može biti zanimljiva.

Vežbanje za one sa manje sportskog duha

1. Šetnja

Šetnja je najprirodnija i najbolja aktivnost za čoveka. Slušace u uši i obiđite krug-dva bar oko svoje zgrade. Ili prošetajte sa drugaricom, sigurno želite da joj kažete za nove cipele koje ste videli ili sa partnerom pretresite dan na izmaku. Ako imate psa, vi ste u prednosti. Svakako ćete napolje, ali umesto da u mesto stojite, prošetajte sa njim i poigrajte se. Tako ćete se aktivirati i usrećiti svog ljubimca. Ako želite da se osećate bolje i možda malo smršate ubrzajte tempo. I dobro bi bilo da dnevno pređete 5km. Hajde, hajde, to samo zvuči puno.

Povezano: 3 stvari koje NIKAKO ne treba da radite ako želite da smršate!

2. Bicikl/roleri

Vožnja bicikla opušta i nije dosadna aktivnost. Ali ako biste još dinamičniju aktivnost, vozite rolere. Bicikl i roleri vam omogućavaju da ste na vazduhu i u ujednačenom pokretu koje je odličan posebno za donji deo tela.

Povezano: Super EFIKASNE vežbe za DONJI deo tela – samo 10 minuta dnevno!

3. Ples

Ništa ne oblikuj telo kao ples. Spojite lepo i korisno – upišite se u školu plesa ili naučite salsu i spojićete lepo i korisno. Zategnućete telo a na sledećoj žurci zadivićete ostale svojim umećem. Ili jednostavno odvrnite omiljenu muziku i uživajte u svojim pokretima.

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *