5 razloga zbog kojih ne možete da smršate

By  |  0 Comments

Postoje mnogi razlozi koje često zanemarujete, a zbog koji vam otežavaju mršavljenje. Iako su zdrava ishrana, unos tečnosti i vežbanje najvažniji saveznici u borbi protiv suvišnih kilograma, obratite pažnju na manje poznatih 5 razloga koji otežavaju mršavljenje, a krucijalni su za održavanje, odnosno postizanje vitke linije.

Šta sabotira mršavljenje?

Radite pogrešne vežbe

Kao što smo već spomenuli, a što i sami vrlo dobro znate, vežbanje je generalno dobro za vaše telo, ali da biste imali savršeno zategnutu figuru, u kombinaciji sa vežbama za pojedine grupe mišića (na rukama, nogama, zadnjici i stomaku) treba da radite i kardio vežbe, jer one najefikasnije sagorevaju masne naslage sala. Rezultate ćete primetiti već nakon 3 nedelje redovnog vežbanja.

Jedete previše prerađene hrane

Najveći neprijatelj mršavljenja, ali i ljudskog zdravlja je prerađena hrana koja sadrži mnoštvo aditiva. Sabotirate mršavljenje ako jedete pekarske proizvode, pomfrit, sir u listićima, viršle, kobasice, salame, margarin, kokice za mikrovalnu ili beli hleb, čips i prerađeni šećeri u slatkim pićima i slatkišima. Iako će vas zasititi na kratko, ove namirnice su prepune sastojaka koji gomilaju kilograme i zbog kojih je vrlo teško smršati.

Povezano: 10 namirnica koje zadržavaju sitost a ne goje!

Unosite pogrešne masti

Neke masti su jako važne za zdravlje, dok druge treba izbegavati. U vašoj ishrani treba da budu dominantne nezasićene masti koje mogu biti mononezasićene i polinezasićene, a mogu se naći u maslinovom ili sezamovom ulju, avokadu, koštunjavom voću, odnosno u suncokretovim semenkama i ulju, soji i sojinom ulju, morskoj ribi i plodovima. Obratite pažnju na deklaraciju i ograničite kupovinu namirnica koje su bogate zasićenim i trans mastima.

Imate previše stresa svakodnevno

Svakodnevni stres nekome pomaže da troši ekstra kalorije, ali nekome povećava želju za hranom. Kada smo pod stresom, naše telo ne koristi masti kao „gorivo“, već koristi glukozu pa smo skloniji nezdravoj i kaloričnoj hrani. Takođe, pod stresom se proizvodi hormon kortizol, koji usporava metabolizam. Na internetu postoje razni efikasni načini koji vam mogu biti od ogromne pomoći svaki put kada vas obuzme stres – pronađite ih, primenite i mršavljenje će biti uspešnije!

Manjak sna

Mršavljenje usporava i manjak sna – o čemu smo i nedavno pisali, koji remeti ravnotežu horomona koji kontrolišu apetit, a hormon koji poručuje da smo siti ne deluje pa zbog toga jedemo više. Preporučuje se 8 sati sna dnevno, inače ćete imati problem s viškom kilograma, ali i sa gubitkom istih.

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!